czwartek, 6 lipca 2017

Wishlist ZAFUL


Ostatnio podjęłam współpracę ze sklepem internetowym Zaful.com. Jest to dla mnie zupełna nowość, ponieważ do tej pory współpracowałam z firmami kosmetycznymi czy magazynami. 

Fakt współpracy nie wpływa w żaden sposób na moją obiektywność. W przypadku kosmetyków ocena wydaje się dość prostsza (produkt się sprawdza albo nie) i piszę recenzje od lat, więc mam wyznaczone kryteria oceny. Muszę się zastanowić pod jakim kątem będę oceniała odzież. Na pewno duży wpływ będzie miał efekt wizualny, bo jak coś nie leży to widać na pierwszy rzut oka.


Dlaczego przyjęłam propozycję współpracy z Zaful.com?

Wchodząc pierwszy raz do jakiegokolwiek sklepu czy to stacjonarnego czy internetowego to pierwsze co robię patrzę na sukienki. Jak sukienki są super, to już ten sklep lubię. Tak samo było w przypadku Zaful.com. Dodatkowo urzekły mnie jeszcze stroje kąpielowe👙, które uwielbiam kolekcjonować. Piszę kolekcjonować, bo nie są one zbytnio wykorzystywane, ponieważ nie jestem osobą pływającą 🏊.


Na szczęście obawy przed zakupami internetowymi dawno mamy już za sobą. Dodatkowo chętniej dokonujemy zakupu z zagranicznych sklepów, więc nie będzie problemu z Zaful.com.

Pokażę Wam dwie kategorię produktów, które są warte uwagi - Lace Maxi Dress oraz Sheer Bikini.


Cena: 21,99 $

Cena: 35,35 $
Cena: 8,99 $

Czas na trzy propozycję bikini, które są naprawdę cudne ❤!



Cena: 17,49 $

 Cena: 14,54 $

Cena: 19,99 $

Teraz nie pozostało mi nic innego, jak wyczekiwać przesyłki od Zaful.com.
Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)