poniedziałek, 8 maja 2017

,

Rimmel Fresher Skin



Przyznam, że nie trafiłam jeszcze na podkład, który stałby się moim ulubionym. Za każdym razem wybieram inny, chyba jeszcze się nie zdarzyło, żebym miała jeden podkład więcej niż dwa razy.

Mam wrażliwą skórę, drobne przebarwienia i szukam podkładu, który będzie delikatny i świeżo prezentował się na twarzy. Kremy BB to zdecydowanie jak dla mnie za mało.

Obecnie używam podkładu Rimmel London Fresher Skin.

RIMMEL  LONDON
FRESHER SKIN


 Od producenta


STOPIEŃ KRYCIA: ŚREDNI
CERA: Wszystkie rodzaje cery
Ciesz się efektem naturalnej i świeżej cery przez cały dzień! Podkład Fresher Skin zapewnia równomierne krycie i świeżość przez cały dzień dzięki swojej nietłustej formule. 
 
  • lekka i oddychająca formuła,
  • uczucie natychmiastowego nawilżenia bez efektu błyszczącej cery,
  • pięknie wyrównana cera bez zatkanych porów, 
  • filtr SPF chroni skórę przed promieniowaniem UV, które przyczynia się do jej przedwczesnego starzenia.
Naturalny efekt i świeżość przez cały dzień.
 
Podkład dostępny jest w czterech kolorach.




Pojemność: 25 ml

Cena: ok. 35,99 PLN



Moja opinia:

Podkład znajduje się w niewielkim, szklanym słoiczku. Po otwarciu, Fresher Skin możemy stosować przez kolejne 15 miesięcy. Jako ciekawostka, podkład jest produkowany w Monaco.

Do idealnego opakowania brakuje mu tylko pompki, zdecydowanie lepiej można byłoby go przechowywać w słoiczku z pompką. Widocznie konsystencja podkładu nie pozwoliła na to. Przechowując opakowanie musimy zwrócić uwagę, żeby słoiczek trzymać w pionie, żeby nie ubrudzić opakowania wokół.

Używam koloru 103 True Ivory, który jest idealny do mojego koloru cery. Najwygodniej, jak dla mnie, aplikuje się podkład za pomocą pędzla.

Podkład pachnie bardzo ładnie, przyjemnie. Konsystencja jest dość gęsta. Przy czym, po nałożeniu podkładu na twarz nie jest ciężki, wręcz przeciwnie, podkład stapia się z cerą.

Początkowo po aplikacji twarz wydaje się lepka, ale jak wykończymy makijaż to staję się delikatna i gładka w dotyku.

Jestem zadowolona z podkładu, ponieważ nie zależy mi na mocnym kryciu, a na delikatności i zakryciu przebarwień i drobnych niedoskonałości. Myślę, że podkład sprawdzi się idealnie na lato, również z tego względu, że ma filtr SPF 15, który chroni skórę przed promieniami słonecznymi.

Dodam jeszcze, że podkład nie uczulił, nie podrażniał skóry oraz nie waży się. Co jest jeszcze ważne, że nie roluje się, jak nałożymy go po aplikacji kremu do twarzy.

Wydaje się być wydajny, ponieważ niewiele trzeba nałożyć na pędzel, żeby pokryć podkładem całą twarz.

Póki co ma prawie cały słoiczek i mogę go używać przez kolejne 15 miesięcy 😉, zobaczymy na ile starczy.

Poniżej zdjęcia, jak podkład prezentuje się na twarzy.



Share:  

2 komentarze:

  1. Powiem szczerze, że zainteresowałaś mnie tym podkładem i chyba sobie zamówię żeby przetestować jak sprawdzi się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)