niedziela, 9 kwietnia 2017

,

Barwiący olejek do ust


Skusiłam się na kupno barwiącego olejku do ust 8 w 1 od firmy Eveline Cosmetics. Nie jestem fanką błyszczyków, zdecydowanie bardziej wolę pomadki, ale przekonał mnie ten róż na opakowaniu 💋.

Przygotowując ten wpis zobaczyłam, że Eveline Cosmetics ma jeszcze jeden bardzo podobny błyszczyk - Precious Oils Lips Elixir 8 w 1, czyli po prostu olejek. Nie wiem czemu, ale na oficjalnej stronie Eveline Cosmetics nie mogłam odnaleźć produktu - All Day Lip Care Oil Tint - będącego przedmiotem mojej recenzji.

No to zaczynamy!

All Day Lip Care Oil Tint
Eveline Cosmetics



Pojemność: 7 ml

Cena: ok. 16,00 PLN

Od producenta

Barwiący olejek do ust to rewolucyjne połączenie głębokiego nawilżającego olejku do ust z pigmentami nadającymi kolor. Wyjątkowa moc naturalnych olejków roślinnych (kokosowego, arganowego, lnca lnchi, z awokado, marula i z oliwek), odżywia, regeneruje i pielęgnuje. 

Kolagen, zawarty w formule kosmetyku, powiększa usta i poprawia ich kontur. Witaminy A, E i F odmładzają usta, spłycają zmarszczki i zapobiegają powstaniu nowych.

Kolor, zamknięty w olejku, uaktywnia się w kontakcie z ustami i wchodzi w interakcję z ich naturalnym kolorem, dając spektakularny efekt. Naturalne filtry chronią skórę ust przed niską temperaturą, słońcem i wiatrem. Polecany do suchych i spierzchniętych ust.

Efekt: głęboko nawilżone, zadbane, zmysłowe i kuszące usta. Uniwersalny kolor doskonale sprawdza się w przypadku każdego odcienia ust.

8 w 1:
  1. długotrwale barwi usta,
  2. nawilża,
  3. powiększa,
  4. wygładza,
  5. ujędrnia,
  6. niweluje zmarszczki,
  7. poprawia kontur,
  8. chroni przed słońcem, wiatrem i mrozem.
Stosowanie: Nakładaj olejek kilkukrotnie w ciągu dnia, aby cieszyć się gładkimi i nawilżonymi ustami w zmysłowym kolorze. Spektakularny efekt w ciągu 1 minuty (potwierdzone badaniem konsumenckim na wybranej grupie kobiet przez 2 tygodnie).
 
Moja opinia:


Olejek zapakowany jest w złoty kartonik, w którym jest różowa buteleczka. Różowa jest dlatego, ponieważ wybrałam kolor 05 SWEET PINK.

Buteleczka jest 7 ml i po otwarciu olejek możemy stosować przez kolejne 18 miesięcy. Aplikator jest dość mały i umożliwia precyzyjne nałożenie olejku.


Olejek jest niemalże przezroczysty, kolor pojawia się na ustach dopiero po chwili. Nie dziwię się, że błyszczyk jest kolejnym produktem X w 1, ponieważ Eveline Cosmetics ma to do siebie, że tworzy takie kosmetyki. Chciałabym się odnieść do każdej z 8 cech tego produktu.

Długotrwale barwi usta - zdecydowanie mogę się z tym zgodzić, ponieważ pomimo tego, że olejek zejdzie z ust i nie daje już im połysku to kolor wciąż jest widoczny.

Nawilża - tu się nie zgodzę, a wręcz przesusza usta! Olejek natłuszcza, ale nie nawilża. Po kupieniu stosowałam go dość intensywnie i miałam tak spierzchnięte usta, że skóra zaczęła mi się złuszczać. Początkowo nie widziałam, od czego. Myślałam, że od niskiej temperatury na dworze, dopiero po kolejnych aplikacjach powiązałam fakty.

Powiększa - nic z tych rzeczy, tyle w tej kwestii.

Wygładza - raczej nie, bo usta zrobiły mi się suche, a jak są suche to gładkie nie są 😉.

Ujędrnia - nic mi o tym nie wiadomo.
 
Niweluje zmarszczki - nie zauważyłam, że redukuje zmarszczki, może dlatego, że nie zauważyłam, że mam zmarszczki na ustach.

Poprawia kontur - chyba każdy produkt, która nadaje kolor ustom to poprawia ich kontur, bo zarysowujemy go kolorowym kosmetykiem.

Chroni przed słońcem, wiatrem i mrozem - właściwie nie wiem, jak mam się do tego ustosunkować. Może i chroni, ale ja nie zauważyłam.
  
Podsumowując,  8 w 1 jest zdecydowanie na wyrost. Szerze to zaprzestałam stosowanie tego olejku, ponieważ niesamowicie wysusza mi usta. Czytałam też różne opinie na jego temat i nie wszystkie dziewczyny skarżyły się na to, więc może nie jest on dedykowany do moich ust.

Poniżej fotki, jak olejek prezentuje się na usteczkach 👄.





Share:  

2 komentarze:

  1. Byłam ich ciekawa, ale jeśli jeszcze ma wysuszyć usta to chyba podziękuję, jakoś nie jestem do niego przekonana :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestałam używać, bo szkoda usteczek ;-)

      Usuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)