niedziela, 1 stycznia 2017

HNY


Piąty raz już rozpoczynam z Wami Nowy Rok. Co roku staram się napisać coś znacznie więcej niż zwyczajne życzenia. Wiem, że w 2016 roku było mnie tu mało, ale też wiem, że tu zaglądacie, za co dziękuję.

Rok 2016 był dla mnie prywatnie bardzo ciężkim i trudnym rokiem, stąd moja nieobecność. Zakończył się wydarzeniami, które złamały mi serce. Jak myślę o Nowym Roku, marzeniach i planach to mam pustkę w sercu.

Życie to nieustanna walka radzenia sobie z różnymi trudnościami. Dlatego na ten 2017 rok życzę Wam i sobie samych sprzyjających sytuacji. Osiągnięcia sukcesów, które przyniosą szereg zmian w Waszym życiu, oczywiście tych zmian na lepsze. Życzę również tego, żeby po osiągnięciu sukcesów było coś więcej niż tylko satysfakcja. Chcę, żebyście wykorzystali każdy dzień z 2017 roku jak najlepiej.

H.
Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)