niedziela, 30 października 2016

,

Jesień


Jesień w kolorze pudrowego różu... Już w zeszłym roku pożegnałam szare i ciemne ciuchy na okres jesienno-zimowy. 

Często poruszając się po mieście...czy nawet jadąc tramwajem rozglądam się dookoła siebie i nie da się ukryć...ciężko jest wypatrzeć kogoś ubranego w kolorowy płaszcz czy kurtkę. Zdecydowanie dominują ciemne kolory płaszczy i kurtek. Nie chcąc wpasować się w tłum i otoczenie...stawiam na róż, zarówno ten w intensywnym kolorze mojego płaszcza, jak i w jaśniejszym odcieniu mojej kurtki.

Kurtka New Look

Bluza H&M

Jeansy Bershka

Botki J.Wolski














 
Share:  

2 komentarze:

  1. Fajnie, że zdecydowałaś się na przełamanie jesiennej nudy czymś jaśniejszym. Ja noszę zieloną kurtkę, która także przyciąga wzrok wśród ubranych na ciemno osób :-) Moim sposobem na jesień jest jednak wizyta u kosmetyczki. To mnie odpręża bardziej niż kolorowe ubrania. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kurtka. nigdy nie myslalam o takim kolorze na jesień.

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)