niedziela, 31 lipca 2016

,

Black lipstick


Nie raz już pisałam, że kolor czarny to jeden z moich ulubionych....ale czarne usta? Czemu nie!

Szminka to nie tylko dopełnienie makijażu, dla mnie odgrywa główną rolę! Uwielbiam mocne i wyraziste usta, które idealnie pasują do mojej urody. Nie tylko wybieram jaskrawe kolory, ale też sięgam po te nieco ciemniejsze :-). Po burgundzie, czas na czerń!


Swoją czarną pomadkę kupiłam w Kiko Milano, nie chciał inwestować w pomadkę z wyższej półki, ponieważ nie do końca byłam przekonana, czy będę jej używać regularnie :-).


 Od producenta

Produkt: Gossamer Emotion Creamy Lipstick no. 130

Pojemność: 3,5g

Cena: 39,00 PLN

Strona www: Kiko Cosmetics



Kremowa pomadka do ust, zapewniająca intensywny kolor i błyszczące wykończenie. Formuła zawiera wyciąg z orchidei i wypełniające cząsteczki kwasu hialuronowego.

Kremowa i przyjemna konsystencja podkreśla zmysłowość uśmiechu dzięki błyszczącym i intensywnym pigmentom. Aplikacja jest niezwykle łatwa, a usta stają się miękkie i gładkie. 

Pomadka Gossamer Emotion Creamy Lipstick dostępna jest w nowym, metalizowanym opakowaniu, utrzymanym w nowoczesnym stylu. Specjalny ozdobny element umieszczony w jego górnej części sprawia, że opakowanie ma jedyny w swoim rodzaju i natychmiast rozpoznawalny wygląd.

Dostępna w 30 intensywnych, błyszczących i metalizowanych kolorach.

Testowana dermatologicznie.
Nie zatyka porów.
Nie zawiera parabenów.

Moja opinia

Zacznę od tego, że pomadka znajduje się w takim niestandardowym, metalicznym opakowaniu - jej otwarcie jest możliwe po naciśnięciu przycisku, wtedy pomadka wyskakuje automatycznie. Opakowanie jest eleganckie i nowoczesne.

Pomadka delikatnie pachnie, przy czym jej zapach nie jest wyczuwalny po aplikacji na ustach.


Szminka jest bardzo kremowa i łatwo się ją aplikuje. Kolor jest intensywny i zapewnia krycie. Chciałam też dokupić czarną konturówkę do ust, bo uważam że intensywne kolory już wymagają doszlifowania na ustach ołówkiem. Jednak Kiko Milano nie miało konturówki dedykowanej do tej pomadki i musiałam się zadowolić zwykłą kredką do oczu.

Pomadka nie należy do trwałych, bo nie utrzymuje się zbyt długo na ustach, ale tragedii nie ma. Minusem jest też to, że zostawia wszędzie ślady, to wszystko przez jej kremową konsystencję. Muszę dodać jeszcze, że ładnie się błyszczy na ustach, ma delikatne połyskujące wykończenie i nie wysusza ust.

Uważam, że pomadka jest warta swojej ceny - 39,00 PLN za pomadkę to dobra cena. Jestem tego zdania, że lepiej inwestować mniejsze kwoty w kolory pomadek, które będą modne góra dwa sezony.

A jaki jest efekt?




Share:  

1 komentarz:

  1. Dla mnie zdecydowanie zbyt przesadzony kolor, ale na Halloween jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)