niedziela, 14 lutego 2016

,

Happy Valentine's Day



Walentynki dla zapracowanych :-)! 

Nie to, żebym o Walentynkach zapomniała, ale mam głowę zupełnie gdzie indziej. Codzienność ostatnio pochłania mnie w 100%.

Nie mogłam jednak nie obchodzić dnia zakochanych i przygotowałam czekoladowo-walentynkowe pralinki :-). Są bardzo szybkie w przygotowaniu, więc spokojnie jeszcze dziś będziecie je jeść.

Przepis znalazłam na blogu Moje wypieki.

Walentynkowe Pralinki




Co będzie nam potrzebne?

Papilotki do pralinek. Nie miałam papierowych, tylko wykorzystałam takie w kształcie serduszek ze sreberka. Ilość potrzebnych papilotek, zależeć będzie od ich wielkości. Wykorzystałam 20 papilotek serduszek.

Składniki:
  • 3 łyżki prawdziwego masła orzechowego,
  • szczypta soli,
  • 1/4 szklanki cukru pudru,
  • 2 tabliczki czekolady mlecznej,
  • 1/2 tabliczki czekolady gorzkiej oraz
  • posypka do ozdoby.

Wykonanie:

Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej. Do każdej papilotki wlewamy jedną łyżeczkę czekolady i smarujemy nią brzegi. Tak przygotowane foremki chowamy do lodówki do zastygnięcia, tj. na ok 5-8 minut. 



W międzyczasie w misce mieszamy masło orzechowe, sól i cukier puder. Lekko wilgotnymi dłońmi formujemy niewielkie kuleczki z masy orzechowej i wkładamy je do każdej papilotki. Delikatnie formujemy masę orzechową na płasko tak, żeby zmieściła się jeszcze jedna warstwa czekolady. 

Następnie przykrywamy pralinki kolejną łyżeczką czekolady i ozdabiamy posypką. Czekoladki chowamy do lodówki na ok. 25 - 30 minut i gotowe.

Prosto, szybko, smacznie i czekoladowo!



Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)