środa, 6 stycznia 2016

Kalendarz na 2016 rok


Zdecydowanie jeśli chodzi o kalendarze to jestem staromodna ;-). Preferuję kalendarz książkowy, który zawsze noszę w torebce...zapisuje w nim wszystko co dla mnie istotne...ważne daty...spotkania...czy też przemyślenie albo zwyczaje rzeczy które muszę zrobić, a uciekają mi z głowy... Musiałam się pożegnać z moim czerwonym kalendarzem Moleskine, który był ze mną przez cały 2015 rok.

Na 2016 rok mam kalendarz z rysunkami, które uskrzydlają. Kalendarz to trochę taka kolorowanka, która ma służyć jako formę relaksu, więc do torebki muszę wrzucić też kredki :-).



Nie mam żadnych zdolności jeśli chodzi o rysowanie, ale kolorowanie to już zupełnie coś innego :-D! Kalendarz kolorowanka jest tylko i wyłącznie dla mnie, więc nie muszę się przed nikim tłumaczyć czemu motyl jest cały różowy albo czemu wyjeżdżam za linie.

Ponadto, gdy dopadnie kogoś zły nastrój może zamalować kartki kalendarza na szaro albo może też przełamać zły nastój kolorem - wszystko zależy od nas. Możemy kolorować zgodnie z konkurami albo całkowicie od niechcenia. Wystarczy tylko uruchomić wyobraźnię!!!

Jeśli nie macie jeszcze kalendarza to oczywiście polecam 52 tygodnie z rysunkami, które uskrzydlają wydawnictwa ARKADY. Kalendarz dostępny jest w sieci Empik za 19,90 PLN.

Polecam też kalendarze Moleskine, które są niezwykle eleganckie i mają naklejki, które ułatwiają nam organizacje i planowanie.


Personalizowane kalendarze od My gift dna za 79,99 PLN


Kalendarze dostępne w sieci Empik. Ten widoczny na zdjęciu poniżej kosztuje 31,99 PLN.


Na sam koniec coś dla fanów bajek i nie tylko - kalendarze ze sklepu Pakamera dostępne za 50,00 PLN.



Share:  

1 komentarz:

  1. Ten pierwszy kalendarz z kolorowankami jest genialny! Chyba sobie taki sprawię ;)

    (Zapraszam do mnie - http://notatki-nelki.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)