środa, 18 listopada 2015

Professional Make-Up


Ostatnio weszłam w posiadanie kosmetyków kolorowych firmy Eveline Cosmetics. Z jednych kosmetyków jestem zadowolona bardziej z innych mniej. Przyznam się szczerze, że uzależniłam się od tuszu do rzęs Eveline Cosmetics, a właściwie od jego szczoteczki. Obojętnie jaki mam tusz zawszę przełożę do niego szczoteczkę od tuszu od Eveline Cosmetics. Recenzję tuszu może znaleźć tu. Planuje też pokazać Wam makijaż, który będzie zrobiony w całości kosmetykami Eveline Cosmetics.

W tym poście recenzja kosmetyku, który jest niezbędnym elementem makijażu. Mam tu na myśli puder, a właściwie Puder Art Make-up - matujący puder mineralny z jedwabiem.

PROFESSIONAL ART MAKE-UP
Matujący puder mineralny z jedwabiem
EVELINE COSMETICS


Kosmetyk: Matujący puder mineralny z jedwabiem

Strona www: tu.

Pojemność: 14 g

Cena: 14,79 PLN

Opis producenta:

Ultralekka formuła nie zapycha porów skóry. Pierwszy puder prasowany marki Eveline Cosmetics wzbogacony kompleksem ANTI-SHINE, który skutecznie matuje i ujednolica cerę. Delikatna i aksamitna struktura pudru ułatwia jego równomierne rozprowadzanie,  doskonale dostosowuje się do struktury skóry oraz nadaje jej świeży, jedwabisto-matowy wygląd. Puder dostępny jest w 6 półtransparentnych odcieniach, które idealnie stapiają się z kolorytem skóry,  kryjąc równocześnie drobne niedoskonałości i przebarwienia.

Moja opinia

Puder ma standardowe plastikowe opakowanie bez lusterka i bez gąbki do nakładania. Brak gąbki nie jest dla mnie problemem, bo wolę nakładać puder pędzelkiem. Po otworzeniu kosmetyku możemy używać go przez kolejne 18 miesięcy.

Mam cerę jasną i wrażliwą, nie kupuję produktów matujących, więc nie jestem w stanie się wypowiedzieć co do właściwości matujących pudru. Mogę napisać tylko, że nie podrażnia i nie wysusza mojej delikatnej cery.

Puder jest dostępny w sześciu kolorach. Ja mam akurat kolor 32 Natural, który jest bardzo jasny, nawet chyba powiedziałabym, że za jasny. Musiałabym zobaczyć jaka jest różnica w odcieniu pomiędzy 32 Naturaln a 33 Golden Sald. Możliwie, że gdybym decydowała się na zakup w sklepie to skłaniałabym się bardziej do 33.

  
Puder pachnie bardzo delikatnie, trzeba mieć go bezpośrednio przy nosie, żeby poczuć zapach. Jest bardzo wydajny, używam go od ponad miesiąca i nie zauważyłam żeby jakoś drastycznie mi ubywa.

Aplikacja pudru nie sprawia żadnych komplikacji. Tylko po nałożeniu puder nie "stapia" się z cerą i przez co jest widoczny i daje efekt ciężkości. Jest takie wrażenie, jakby wielokrotnie nakładała puder. Przy czym nie nadaje jakiegoś intensywnego koloru. Puder dość szybko ściera się z twarzy.

Jeśli używacie albo używałyście tego pudru zachęcam do komentowania!
Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)