niedziela, 29 listopada 2015

Mustard


Dzień dobry!

Ze względu na natłok obowiązków musiałam zrobić sobie mała - bo tygodniową - przerwę od blogowania. Nie wiem czy też tak macie, ale końcówka roku to zawsze taki intensywny czas zarówno w pracy, jak i w życiu codziennym. Spieszmy się, żeby zrobić to i tamto, bo kończy się rok...a od nowego chciałoby się zacząć tamto i to :D.

Jakiś czas nie wrzucałam tu żadnych swoich stylizacji, bo niestety mój fotograf jest chwilowo poza moim zasięgiem :D. Na sezon jesień / zima postanowiłam odświeżyć swoją garderobę. Chciałam przede wszystkim pozbyć się tego co szare ....bure i zastąpić to kolorem. Najbardziej kolorową rzecz jaką kupiłam jest płaszcz w kolorze intensywnego różu. Niestety nie mogłam się oprzeć temu czarnemu sweterkowi i pięknej sukience z piórami, którą zapewne pokaże Wam bliżej świat :-).

Sweter Mohito

Spódnica Mohito

Rajstopy Calzedonia

Buty R. Polański Eobuwie
 









Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)