wtorek, 27 października 2015

MAGICAL GEL - 2 STOPNIOWY SYSTEM ŻELOWEGO MANICURE



Obecnie zdecydowanie na topie jest hybryda - wygoda trwałość i połysk. Wykonywanie hybrydowego manicure w domu jest możliwie i o tym pisałam tu.

Manicure żelowy wydawałoby się, że odszedł w zapomnienie, ale nie do końca. Różne firmy kosmetyczne wypuszczają na rynek lakiery żelowe. Jedną z takich firm jest firma Eveline Cosmetics, która wypuściła serię lakierów do żelowego manicure.

Manicure żelowy wykonany u kosmetyczki przede wszystkim kojarzy mi się z trwałością i możliwością przedłużenia paznokci.

Do wykonania manicure żelowego za pomocą Magical Gel firmy Eveline Cosmetics nie musimy mieć żadnego specjalistycznego sprzętu, wystarczy tylko to, co mieści się w małym kartoniku.

MAGICAL GEL - 2 STOPNIOWY SYSTEM ŻELOWEGO MANICURE



Od producenta

Innowacyjna formuła Natural Light Magical Gel Technology utwardza żel pod wpływem naturalnego światła. Z upływem czasu warstwa lakieru staje się coraz mocniejsza.

Dwustopniowy preparat zapewnia efekt żelowego manicure. Nadaje paznokciom wysoki połysk, pozostawia idealnie gładką powierzchnię paznokcia, ekstremalnie odporną na ścieranie i odpryski.

NATURAL LIGHT MAGICAL GEL TECHNOLOGY:
  • efekt żelowego manicure,
  • gładki, błyszczący lakier,
  • długotrwały manicure odporny na ścieranie i odpryski,
  • mocne, odporne na uszkodzenia paznokcie,
  • łatwa aplikacja,
  • krótki czas schnięcia,
  • bezproblemowe zmywanie.

Pojemność: 2 x 5ml
Stronna www: Magical Gel
Cena: ok. 14,00 PLN

Magical Gel stanowi ekonomiczną alternatywę dla hybrydowego manicure wykonywanego w salonie kosmetycznym.
 
Sposób użycia: przed zastosowanie Magical Gel przygotuj paznokcie. Odsuń skórki za pomocą preparatu do usuwania skórek, oczyść paznokcie, wysusz i dokładnie odtłuść za pomocą zmywacza do paznokci.
 
STEP 1. Na oczyszczone, odtłuszczone, suche paznokcie nałóż jedną lub dwie warstwy Color Magical GEL (przed użyciem delikatnie wstrząśnij buteleczką). Nie spiesz się z nakładaniem kolejnej warstwy, pozwól pierwszej warstwie dobrze wyschnąć.
 
STEP 2. Nałóż i dokładnie rozprowadź cienką warstwę Top Coat Magical Gel na zupełnie suchy Color Magical Gel. Po 5 minutach manicure będzie suchy. Odczekaj jeszcze 10 minut, żeby żel całkowicie się utwardził. Żelowy manicure zmywać bezacetonowym zmywaczem do paznokci.

Moja opinia:

Wykonanie manicure za pomocą Magical Gel jest bardzo proste. Najpierw nakładamy Color Magical, który po nałożeniu na paznokcie staje się matowy. Początkowo wydaje się, że jedna warstwa będzie okey, ale niestety jak zaczniemy nakładać Top Coat, to trochę zmywamy warstwę koloru. Asekuracyjnie nakładajmy dwie warstwy koloru, bo potem pojawiają się smugi. Dość długo trzeba czekać, aż wyschnie zarówno Color Magical, jak i Top Coat, jak dla mnie to minus, bo ja zawsze maluję paznokcie w biegu.

Top Coat ma dość gęstą konsystencję. Pędzelki od preparatów są dobrze wyprofilowane i dzięki nim łatwo się aplikuje kosmetyk.

Po nałożeniu Top Coat, paznokcie ładnie się prezentują inaczej niż w przypadku zwykłego lakieru. Przede wszystkim się błyszczą i są gładkie.


Niestety żelowy manicure nie jest trwały, po trzech dnia lakier zaczął się ścierać...Zdecydowanie jestem zwolenniczką tradycyjnego lakieru albo hybrydy utwardzonej lampą uv.


Reasumując:

+ gładka płytka,
+błyszczące paznokcie,
+łatwo się zmywa,
+nie potrzeba lamy uv
-długo schną oba preparaty po nałożeniu,
-top zmywa warstwę koloru,
-szybko się ściera.

Share:  

1 komentarz:

  1. Ja używam tego samego lakieru MAGICAL GEL - 2 STOPNIOWY SYSTEM ŻELOWEGO MANICURE i trzyma mnie się juz 3 tygodnie zależy się gdzie sie pracuje ;-) :-*

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)