piątek, 30 października 2015

Magazyn


Restauracja Magazyn
ul. Księcia Mieszka I 1 Poznań
Strona www

Magazyn to kolejne miejsce na mapie Poznania. Restauracja mieści się w dawnym sklepie z kwiatami. Przejeżdżając obok restauracji...czułam panującą tam atmosferę. Któregoś dnia wybrałam się do Magazynu z ukochanym. Po jednej wizycie jest to dla mnie wciąż nie do końca odgadnione miejsce. Z jednej strony restauracja, z drugiej strony winiarnia...

Wystrój taki szkolny...trochę rupieci...gazet... Duże okna powodują, że w pomieszczeniu jest dużo światła. Wydaje mi się, że Magazyn to idealne miejsce na chłodne wieczory. Usiedliśmy przy stoliku, blisko okien...







Menu zmienia się codziennie i jest dostępne przy barze. Nie lubię takiej formy zamawiania...sterczę nad ladą i zastanawiam się, co bym zjadłam. Jestem raczej zwolenniczką tradycyjnej karty dań, wybierania potraw przy stoliku i składania zamówienia u obsługi.

Potrawy są trochę podrasowane przez nietypowe dodatki (np. pasternak itp) i przez to stają się oryginalne. Prezentują się smakowicie. Zdecydowałam się zamówić kaczkę niby proste danie, ale ciężko natrafić na dobrą kaczkę serwowaną w restauracji. Spróbuj kaczki, a dowiesz się jaka jest restauracja. Niestety moja kaczka, tylko pięknie wyglądała. Smakowo była nie najgorsza, ale jej konsystencja...twarde i suche mięso. Najlepszą kaczkę jaką jadłam do tej pory była to kaczka serwowana w Projekt Kuchnia.








Z kolei drugie danie - wieprzowina była zdecydowanie lepsza od kaczki, do tego te dodatki - pycha! Ceny dań w miarę przystępne - danie główne w granicach 25-50 PLN 


Wystrój: 7/10
Obsługa: 7/10
Ceny: 6/10 (10 to wysokie)
Kuchnia: 5/10
 
Kuchnię oceniłam na 5/10 przez tę kaczkę. Planuję złożyć rewizytę w Magazynie i ponownie zdać Wam relacje. 

Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)