niedziela, 20 września 2015

Burgund Rulezz


Myślałam, że wraz z wakacjami pożegnamy lato, a to takie miłe rozczarowanie. Wrzesień rozpieszcza nas słońcem i mam nadzieję, że taka pogoda utrzyma się jak najdłużej. Pomimo pogody, ze względu na temperaturę, sezon na swetry otworzyłam już jakiś czas temu. Sweter, który prezentuję w swojej stylizacji jest moim ulubionym i pochodzi z mojego ulubionego sklepy, który niestety został zamknięty w Poznaniu, a mianowicie mówię o River Island.


Sweter River Island

T-shirt Stradivarius


Trampki Native

Torebka Wittchen









Share:  

2 komentarze:

  1. O co chodzi z tym River Island? W Szczecinie też zlikwidowali :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ciekawa informacja! Brytyjski sklep internetowy istnieje, więc zaczęłam szukać i znalazłam się, że grupa EMF wycofuje się ze sklepów odzieżowych w Polsce, w tym m.in. ze sklepów River Island. Nie wiem jak Ty, ale ja ubolewam, bo rzeczywiście były tam takie nietuzinkowe ciuchy ....

      Usuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)