niedziela, 2 sierpnia 2015

White one


Wybór sukni ślubnej nie był wcale taki łatwy. Musiałam skonfrontować swoje wyobrażenie z tym, co było dostępne w salonach. Chciałam pójść do ołtarza w czymś nietuzinkowym...pojawiały się różne propozycję...krótka sukienka, biały garnitur czy też męska koszula z rozkloszowanym dołem. Problem polegał na tym, że to, co oferowały salony było dalekie od moich wyobrażeń. Mierzenia sukienek nie było końca...udało mi się wypatrzyć tą jedyną. Chwila namysłu i decyzja stała się nieodwracalna. Do sukni zdecydowałam się na długi 2,5 metrowy welon wykończony koronką. W dodatkach postawiłam na srebro...srebrny pasu w sukni i częściowo srebrne buty. Dopełnieniem tego były popielate paznokcie.

Zdjęcia wykonał dla mnie KR foto.

Suknia ślubna - Maggio Ramatti

Szpilki - Kazar























Share:  

1 komentarz:

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)