wtorek, 25 sierpnia 2015

,

MAC Cosmetics


Moja przygoda z kosmetykami MAC rozpoczęła się tuż przed moim ślubem całkowicie przypadkiem. Szukałam idealnego makijażu ślubnego i zapisałam się na jego wykonanie do Douglasa na stanowisko MAC Cosmetics. Zasady wykonania makijażu na stanowisku MAC w Douglasie są takie, że po wykonaniu make-upu jesteśmy zobligowani do kupna trzech produktów tej marki. Przy czym wliczają się w to też akcesoria.

Z uwagi na to, że byłam zarówno na próbnym, jak i właściwym makijażu stałam się szczęśliwą posiadaczką sześciu produktów.



Dwa produkty przydały mi się w trakcie wesele. Do tych produktów zaliczam pomadkę do ust oraz puder.


Puder Mineralize Skinfinish - 126,00 PLN

Pomadka Lustre o kolorze Milan Mode (BB4) - 86,00 PLN


Dodatkowo skusiłam się na lakier do paznokci o kolorze Creamy Snob za 42,00 PLN oraz pomadkę z serii MAC Toledo o kolorze Matte Sin (AA4) za 95,00 PLN i do tej pomadki konturówkę o kolorze burgundy za 68,00 PLN.

Ceny kosmetyków dość wysokie, ale pomadki w kolorze burgundowym nie mogłam znaleźć nigdzie indziej. Recenzje tej szminki i konturówki możecie znaleźć tu. 


Recenzja pozostałych kosmetyków będzie pojawiać się na blogu sukcesywnie. Kosmetyki Mac są dostępne w niektórych sklepach Douglas albo w sklepie internetowym Mac Cosmetics.


Mój makijaż próbny i ślubny został wykonany kosmetykami MAC. Przyznam, że był bardzo trwały i byłam z niego bardzo zadowolona. Poniżej prezentuję rozpiskę i parę zdjęć makijażu ślubnego i próbnego ślubnego.








Share:  

2 komentarze:

  1. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić pomocnik do pedicure . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)