poniedziałek, 4 maja 2015

Mascara Falsce Definition EXTENSION VOLUME


Tym razem o kosmetykach do makijażu i pielęgnacji rzęs. Tak się składa, że natura obdarzyła mnie długimi rzęsami i nie potrzebuję efektu wydłużenia czy też podkręcenia ;-), tak wiem szczęściara ze mnie!

Przez ostatni czas testowałam kosmetyki widoczne na zdjęciu poniżej.


W tym poście prezentuję recenzję tuszu do rzęs od firmy Eveline Cosmetics.

Mascara Falsce Defination
EXTENSION VOLUME
professional make-up


Od producenta

Najnowsza mascara Extension Volume 4D FALCE DEFINITION maksymalnie wydłuża i podkręca rzęsy, gwarantując niepowtarzalny efekt sztucznych rzęs. Wyjątkowa, elastyczna szczoteczka BOLD&FLEXY BRUSH™, opatentowana przez Eveline Cosmetics, powstała z najnowocześniejszych materiałów w technologii DuPoint Hytrel ® i zapewnia wykonanie perfekcyjnego makijażu oczy, precyzyjnie rozdzielając rzęsy i umożliwiając pokrycie wszystkich włosków nawet w kącikach oka. Tusz Extension Volume posiada wyjątkową kompozycję składników aktywnych, która wzmacnia i odbudowuje rzęsy od nasady aż po same końce. Zapobiega też ich wypadaniu podczas demakijażu. Rzęsy są wyraźnie odżywione i nawilżone.

Innowacyjna formuła zawiera:
  • D-panthenol – odbudowuje strukturę włosa, widocznie zagęszczając i pogrubiając rzęsy;
  • najcenniejsze składniki z olejku jojoba bogatego w witaminy A, F i E dogłębnie nawilżają, uelastyczniają i wzmacniają rzęsy;
  • mineralne pigmenty i naturalny wosk carnauba – pobudzają rzęsy do wzrostu, zapobiegają wypadaniu i łamaniu się.

Pojemność: 10 ml

Cena: ok. 12 PLN


Moja opinia:

Przyznam szczerze, że byłam ciekawa tego tuszu do rzęs. Kiedyś miałam mascarę od Eveline Cosmetics, która była bardzo trwała, nawet aż za bardzo, bo ciężko było mi zmyć ją z rzęs. Recenzje tamtej mascary możecie znaleźć tu.

Mascara Extension Volume od Eveline Cosmetics mieści się w poręcznym opakowaniu. Tuszu możemy używać przez sześć miesięcy liczonych od otwarcia. Zapach kosmetyku jest dość specyficzny i nie wszystkim przypadnie do gustu, czytałam opinie, w których niektórzy zapach oceniali na minus. Mnie osobiście zapach nie przeszkadza i podczas aplikacji nie jest intensywnie wyczuwalny.

Dużym plusem, jak dla mnie, jest silikonowa szczoteczka, która jest elastyczna i niewielka. Lubię takie niewielkie szczoteczki, ponieważ tuszuję rzęsy zarówno od "góry", jak i od "dołu" i jej rozmiar ułatwia mi aplikację. 



Tusz oceniam bardzo pozytywnie. Łatwo się aplikuje. Rzęsy nie są sklejone tylko ładnie rozdzielone. Nie zgodzę się z tym, że maskara daje efekt sztucznych rzęs, bo raczej podkreśla naturalne rzęsy, a chyba o to nam chodzi. Tusz się nie kruszy i po aplikacji rzęsy nie są sztywne tylko miękkie. Wiadomo, jak będziemy mocno pocierać okiem to tusz się skruszy i rozmaże. 

Mascarę łatwo się zmywa z powiek. Plusem jest również cena, bo 12 PLN za tak fajny kosmetyk to nie jest dużo, na prawdę warto. 



Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)