środa, 15 kwietnia 2015

Gold Edition

Przygoda z kosmetykami Eveline Cosmetics wciąż trwa :-)!




W ostatnim wpisie dotyczącym recenzji kosmetyków opisywałam luksusowy peeling do rąk. Recenzję możecie znaleźć tu. Dopełnieniem tego peelingu jest Waniliowy Krem-Maska do rąk i paznokci firmy Eveline Cosmetics.


ARGAN
GOLD EDITION
WANILIOWY
KREM-MASKA
DO RĄK I PAZNOKCI

Od producenta


Waniliowy Krem-Maska do Rąk i Paznokci intensywnie regeneruje i zapewnia długotrwałe nawilżenie nawet najbardziej suchej skórze dłoni. Innowacyjna formuła oparta na  ARGAN REGENERATIVE COMPLEX™ odżywia dłonie sprawiając, że stają się one aksamitnie gładkie oraz wzmacnia  paznokcie. Chroni wrażliwą skórę przed działaniem czynników zewnętrznych. Regularne stosowanie zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry dłoni.

ARGAN REGENERATIVE COMPLEX™ - unikalny kompleks regenerujący, który natychmiast przynosi ulgę suchej skórze. Zawiera olejek arganowy, masło shea, kompleks witamin A+E+F, d-panthenol, alantoinę, olejek z kiełków pszenicy i naturalną betainę.

Stosowanie: kilka razy dziennie niewielką ilość kremu wmasować w umytą skórę dłoni.

Produkt: Argan Gold Edition - Waniliowy Krem-Maska do rąk i paznokci
Strona www: tu 
Pojemność: 50 ml
Cena: ok. 8,00 PLN

Moja opinia:

Krem mieści się w małej tubce wykonanej z miękkiego plastiku (LDPE), dzięki czemu łatwo wyciska się jej zawartość. Wielkość tubki jest fajna, bo możemy ją śmiało wrzucić do torebki. 

Krem po otwarciu możemy używać przez 12 kolejnych miesięcy.

Krem-maska do rąk i paznokci ma bardzo intensywny zapach. Zdaję sobie sprawę, że ten zapach nie wszystkim przypadnie do gustu. Mnie się osobiście podoba, bo kojarzy mi się z wakacjami i słońcem. Krem-maska ma konsystencję takiego budyniu o kolorze jasnożółtym.

Produkt po aplikacji szybko się wchłania, nie zostawiając tłustego filmu na skórze. Nie do końca jestem zadowolona z tego kremu, tak jak z peelingu. Już tłumaczę dlaczego. 

Kiedy nałożymy warstwę kremu na dłonie to przez chwilę czujemy przyjemne nawilżenie, jednak kiedy krem wchłonie się w całości skóra pozostaje sucha. Długo zastanawiałam się dlaczego, po czym sięgnęłam do składu i zobaczyłam alkohol - odpowiedź chyba znalazłam. Być może to za sprawką alkoholu jest również ten cudowny zapach.



 
Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)