środa, 31 grudnia 2014

2015

http://favim.com/

Kochani i tak o to 2014 rok za nami. W zeszłym roku życzyłam Wam, żeby 2014 rok był Waszym rokiem, rokiem Waszych decyzji i Waszej świadomości. Mam nadzieję, że tak było, bo u mnie tak :-). Był to piękny i świadomy rok, mój rok!

Na nadchodzący Nowy Rok chciałabym życzyć, żeby ten 2015 był rokiem realizacji Waszych marzeń! W 2014 roku uświadomiliście sobie, co dla Was jest ważne, poinformowaliście o tym otoczenie, a teraz czas na realizację marzeń, które tylko na pozór są dalekie. Dla mnie ten 2015 będzie rokiem bardzo intensywnym, rokiem zmian, a tym samym spełnienia marzeń!

A dziś chciałabym, życzyć Wam szampańskiej zabawy Sylwestrowej. Niestety u mnie zmęczenie daje we znaki i nie wiem czy uda mi się doczekać północy - mam nadzieję, że tak! Bawcie się dziś do upadłego :-)!

Do siego Roku!

Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)