niedziela, 9 listopada 2014

Chusteczki zmywajace lakier z paznokci JELiD


Uwielbiam mieć pomalowane paznokcie. Nie maluje ich tylko wtedy, kiedy nie jestem w nastroju lub się regenerują (wtedy pomalowane są odżywką).

Używam różnych zmywaczy i nie mam ulubionej firmy. Staram się wybierać te bez acetonu. Lubię jak zmywacz jest z dodatkiem olejku rycynowego, który nawilża paznokcie i skórki.

Chusteczki zmywające lakier z paznokci 
JELiD


Od producenta

Chusteczki zmywające lakier z paznokci JELiD:
  • nie zawierają acetonu,
  • bezpiecznie i szybko usuwają lakier,
  • jedna chusteczka zmywa lakier z 10 paznokci,
  • pozostawiają miły zapach.
Sposób użycia: rozerwać opakowanie i po wyjęciu chusteczki delikatnie usuwać lakier z paznokci.

Skład: Isoprophyl Alkohol, Isopropyl Myristate, Coco oil, Propanediol, Acetyl Cellulose, witamina E, zapachy.

Moja opinia

W opakowaniu znajduje się 50 chusteczek.



Zgodnie z opisem na opakowaniu, jedna chusteczka ma zmyć lakier z 10 paznokci, a czy zmywa? 

Chusteczka jest bardzo malutka i przyjemnie pachnie - nie jak zmywacz.



Jeśli chodzi o działanie chusteczek, to zmywa lakier. Jedną chusteczką można zmyć lakier ze wszystkich paznokci, przy czym zależy to od intensywności koloru. Jedną chusteczką zmyłam lekko lakier koloru nude i ciemny fiolet. Takim wyzwaniem był kolor czerwony. Do tego musiałam zużyć trzy chusteczki.Czerwony ma to do siebie, że się bardzo rozmazuje na paznokciach. Chusteczki nie wysuszają paznokci.



Jestem zadowolona z produktu, fajny pomysł :-). Myślę, że chusteczki będą sprawdzać się idealnie na wyjazdach. Warto mieć w torebce jedną czy dwie chusteczki, żeby szybko zmyć lakier jak np. odpryśnie czy się zetrze, a nasze paznokcie muszą być w stanie nienagannym. Na wyjazdy to fajna sprawa, bo nie zawsze opakowania od zmywaczy są szczelnie, nie raz miałam taką sytuację, że w torbie rozlał mi się zmywacz.


Share:  

1 komentarz:

  1. po przeczytaniu kilku blogów kupiłam te waciki w aptece i masz racje są ok, zajmują mało miejsca i zawsze zmieszczą się w torebce a na wyjazdy jak znalazł - nie woleja się jak zmywacz w buteleczce, nic sie nie zbije i zajmują mało miejsca

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)