niedziela, 30 listopada 2014

,

Leniwie


Nie da się ukryć, że w ten weekend już poczułam atmosferę świąteczną, co prawda do świat zostało jeszcze jakieś 25 dni, ale szybko zleci - wszyscy to wiemy :-). 

Jak co roku uruchamiam świąteczny cykl przygotowawczy do Bożego Narodzenia. W sklepach ozdoby i motyw świąteczny rozpoczął się już w październiku, uważam, że to lekka przesadza i ja rozpoczynam przygotowanie do świąt od jutra :-).

Przede wszystkim pojawią się posty z propozycjami na prezenty. Cześć prezentów dla swoich bliskich mam już kupione część jeszcze przede mną. Mam nadzieję, że wszyscy będą zadowoleni.

Pojawi się też wiele inspiracji świątecznych, w szczególności dotyczących wigilijnego stołu i choinki <3! Inspirację będę też wrzucać na fanpage.

Jeśli chodzi o kuchnie to pojawią się przepisy przede wszystkim na słodkości, ale nie tylko. Będą pierniczki, muffinki choinki i renifery. Zamierzam w tym roku trochę zamieszać, tzn. połączyć tradycję z panującymi trendami, czyli taka trochę kuchnia fusion. Będzie ciekawa alternatywa dla barszczu z uszkami:-). 

Mam nadzieję, że wszystkie wpisy uda mi się opublikować do świąt!

Tymczasem życzę miłej niedzieli!

PS zmykam nadrobić cały tydzień Na Wspólnej i piec między czasie pierniczki!



Share:  

1 komentarz:

  1. ja uwielbiam ten przedświąteczny czas, ale w tym roku jeszcze nie czuję świąt :)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)