poniedziałek, 27 października 2014

Nawilżający róż do policzków Sephora


Lubicie kosmetyki marki Sephora? Ja tak różnie, kiedyś miałam kredkę do oczu, którą zużyłam w ciągu tygodnia. Lubię za to kosmetyki do kąpieli, tak ładnie pachną i lubię też róż do policzków, który zrecenzuje w tym poście.

Nawilżający róż do policzków Sephora


Od producenta

Róż Sephora to obietnica apetycznych policzków!
Błyskawicznie tworzy tryskające zdrowiem, świeże i nawilżone policzki! Nie tylko 12 kolorów pop, ale także w wersji matowej i rozświetlającej, jednym muśnięciem dodają werwy i energii bladym policzkom, a nawilżający kompleks podkreśla wypukłości, by wyglądały jak tryskające zdrowiem.

Pojemność: 3,2g
Cena: 39,90 PLN
Strona wwwNawilżający róż do policzków

Moja opinia:

Róż do policzków jest dostępny w 12 kolorach. Myślę, że każdy z Was może wybrać coś dla siebie - od pomarańczy przez fuksje po róże. Ja jako wielka fanka koloru różowego wybrałam kosmetyk najbardziej różowy, tj. kolor nr 18 pop.  Kolor bardzo mi podpasował, nie ma żadnych drobinek ani refleksów, co mnie cieszy. Zaczęłam odchodzić od kosmetyków z drobinkami, bo mam dość jak coś mi się "błyska" na twarzy, stawiam na kolor. 


Róż kupiłam w sierpniu, używam go codziennie i póki co jego ilość w opakowaniu nie maleje. Jest bardzo wydajnym. Opakowanie też jest solidne, róż raz wylądował na ziemi i ocalał! Myślę, że długo mi posłuży. Cenowo myślę, że też jest okey - 39,90 PLN to nie dużo, na kosmetyk który będę używała kilka miesięcy. Jak skończy mi się opakowanie, to może pokuszę się na pomarańczowy pop. 

Dodam tylko, że róż jest trwały i utrzymuje się na policzkach przez dłuższy czas bez żadnych wspomagaczy. A jaki jest efekt? Jak poniżej :-).







Share:  

1 komentarz:

  1. Cena nie odstrasza, myślę że warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)