sobota, 27 września 2014

VioLife SlimSonic


Witajcie Kochani!

Dziś troszkę tak nietypowo, bo wpis będzie o zębach, a właściwie będzie to recenzja szczoteczki do zębów VioLife SlimSonic

Jak często myjecie zęby? Ja robię to dwa razy dziennie - rano i wieczorem. Mam to już w nawyku, nie zasnę z nieumytymi zębami, niezmytym makijażem i z suchymi stopami :-). To mój top trzy, który dba o mój komfort podczas snu.

Statystyki dotyczące zębów w Polsce są przerażające! Trzyletni Polak ma statystycznie trzy zepsute zęby, 99% dorosłych ma próchnicę. Teraz chyba najgorsze - 3,8 mln Polaków w ogóle nie myje zębów, a 800 tysięcy z nich nie ma nawet szczoteczki do zębów. Do dentysty trafiamy, wtedy kiedy jest już za późno. Pamiętajmy, że lepiej zapobiegać niż leczyć!

Bardzo ważne jest, aby dbać o higienę jamy ustnej! Możemy dbać o zęby tradycyjną szczoteczką do zębów bądź też szczoteczką soniczną SlimSonic.

Standardowo zaczniemy od tego, co pisze producent, a potem przejdziemy do mojej opinie.


Od producenta:

Szczoteczka soniczna SLIMSONIC emituje 22 000 drgań na minutę, dzięki którym usuwa płytkę nazębną skuteczniej niż zwykłe szczoteczki. Szczoteczka SLIMSONIC ze względu na swoje niewielkie rozmiary idealnie nadaje się do stosowania w podróży. Bez najmniejszego problemu zmieści się w każdej torebce. Wyróżnia się unikalnym wyglądem i kolorami obudowy, dzięki którym jej stosowanie staje się prawdziwą przyjemnością. Dostępnych jest ponad 10 różnych wzorów, z których każdy wybierze coś dla siebie. Szczoteczka jest zasilana za pomocą zwykłej baterii AAA, dzięki czemu można jej używać w każdym miejscu i czasie. Zachowanie odpowiedniej higieny zapewnia stale biały uśmiech oraz świeży oddech, co pozytywnie wpływa na nasze samopoczucie oraz komfort życia.



 Zalety szczoteczki Violife Slim Sonic:
  • bardzo dokładnie czyści powierzchnie zębów i dziąseł – szczoteczka SLIMSONIC emituje 22 tys. ruchów na minutę dzięki czemu idealnie czyści wszystkie, nawet najtrudniej dostępne, przestrzenie jamy ustnej;
  • unikalne wzory i kolory gwarantują niepowtarzalność i oryginalność – ponad 10 dostępnych wzorów;
  • elegancki design – dzięki eleganckiemu wyglądowi szczoteczka SLIMSONIC jest idealnym dodatkiem do każdej damskiej torebki;
  • niewielki rozmiar pozwala zmieścić szczoteczkę SLIMSONIC nawet w najmniejszej torebce – idealna do stosowania w podróży czy poza domem;
  • prosta w obsłudze – wszystkie operacje wykonujemy za pomocą jednego przycisku;
  • ekonomiczna eksploatacja – atrakcyjne ceny końcówek wymiennych;
  • ładowanie bateryjne zapewnia nieograniczone użytkowanie – po wyczerpaniu baterii wystarczy, że wymienisz ją na nową.
Zawartość opakowania:
  • 1 x szczoteczka soniczna SLIMSONIC (emitująca 22 tys. ruchów na minutę)
  • 2 x końcówka czyszcząca
  • 1 x bateria AAA
  • 1 x instrukcja w języku polskim.
Cena: 75,00 PLN

Gdzie kupić?



Moja opinia:


Zacznę od wyglądu szczoteczki. Szczoteczka jest designerska i przepiękna. Jest dostępna w różnych wzorach. Mało tego niedługo w sprzedaży pojawią się nowe! Różowa z brokatem kusi :-).


Szczoteczka jest wykonana z lekkiego tworzywa sztucznego. Nie wiem czy wzór nie będzie się ścierał, czas pokaże. Szczoteczka ma ok. 17 cm. Jest niezwykle elegancka i jak ją komuś pokazuję to raczej nikt się nie spodziewa, że będzie to szczoteczka do zębów.



Zdecydowałam się na motyw Bubble, bo ponieważ jest wesoły i do mnie pasuje.

Szczoteczkę możemy zabrać wszędzie, do torebki, w podróż czy do pracy żeby myć zęby po jedzeniu. Opakowanie na wierzchu ma takie dziureczki, dzięki którym szczoteczka oddycha. Mam nadzieję, że będzie mi długo służyć. W zestawie jest część zamienna szczoteczki, jeśli się zużyje można dokupić kolejne wkłady.



Główka szczoteczki jest nieruchoma i mierzy 3 cm. Podoba mi się jej wielkość, nie przepadam za małymi szczoteczkami. Włosie jest delikatne, nie jest twarde. Sprawdzi się też dla osób, które mają wrażliwe dziąsła. Szczoteczka nie jest elektryczną tylko soniczną i ma to do siebie, że drga i dokładnie czyści nam ząbki. Po włączeniu szczoteczki czujemy jej drgania. Nie jest głośna. Przycisk nie uruchomi się samoistnie, bo jest przykryty nakładką. Szczoteczka jest na baterię AAA, mam nadzieję, że bateria się nie wyleje, jak to czasem bywa. Osobiście wolę jednak sprzęty na akumulatorki :-). 



Mycie zębów szczoteczką soniczną jest naprawdę przyjemne. Chociaż nie ukrywam, że lubię szczoteczki tradycyjne bo myję zęby dość mocno i mam całą buzię w paście, co uwielbiam! 

Zaletą szczoteczki jest też jej cena, bo 75,00 PLN to naprawdę nie dużo za szczoteczkę soniczną, porównując inne ceny na rynku. 

Mam dla Was niespodziankę! Jeśli zdecydujecie się na zakup szczoteczki w Arsdental na hasło hendifly dostaniecie 3% rabatu. Rabat obowiązuje do 31.12.2014! Może komuś prezent na gwiazdkę?

Przypominam, że otrzymanie szczoteczki do testów, nie wpływa na moją opinię.




Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)