poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Zapowiedzi Kosmetyczne


Witajcie!

Jak mija czas? Wczoraj wróciłam z urlopu, wypoczywałam nad morzem. Niestety pogoda nie dopisała, nie miałam okazji wylegiwać się na plaży :-). Mogłam jedynie spacerować i obżerać się lodami i goframi :-). Całe szczęście, że nie tachałam ze sobą wszystkich kosmetyków do pielęgnacji skóry, bo się nie przydały :-). Zostając przy kosmetykach, mam dla Was małe zapowiedzi recenzji kosmetyków, które pojawią się w najbliższym czasie. 

Żel pod prysznic
Le Petit Marseilais

 

Mleczko nawilżające
Le Petit MarseiliaiS


 Płyn miceralny
Eveline Cosmetics


Mleczko do demakijażu
Mixa


Łagodny żel do mycia twarzy i odświeżający tonik nawilżający
Tołpa


Żel arnikowy n rozszerzone naczynka, sińce, potłuczenia i obrzmienia
FlosLek


Mix korektorów kamuflujących
Hean


Róż do policzków
Sephora


Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)