środa, 27 sierpnia 2014

Róż do policzków od FM Group


Róż spiekany
FM Group

Od producenta:

Róż:
  • wysoka zawartość rozświetlających drobinek gwarantuje perłowy połysk i piękny kolor,
  • bogaty w odżywczy olej jojoba,
  • zawiera olej makadamia, który uelastycznia i wygładza skórę oraz intensywnie nawilżający olej z nasion Limnanthes alba,
  • witamina E chroni skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych,
  • innowacyjna technologia wypiekania gwarantuje zachowanie naturalnych właściwości składników aktywnych,
  • łatwy w aplikacji, do stosowania zarówno na sucho, jak i na mokro,
  • doskonały także jako cień do powiek.
Pojemność: 1,4g
Cena: 24,90 PLN


Moja opinia

Zacznę od tego, że wybieram róże do policzków, które są naprawdę różowe :-), moim ulubionym jest róż z Inglota. Tym razem jednak zrezygnował z kupna "swojego" różu i pokusiłam się o róż z FM Group. Róż był dostępny w trzech odcieniach wybrałam ten najbardziej różowy - Blooming Rose. Kosmetyk jest w małym poręcznym opakowaniu. Przy czym, opakowanie dość szybko mi się zepsuło w trakcie normalnego użytkowania. Róż ma dużo srebrnych pigmentów, jest perłowy. 


Nie jestem zadowolona z tego kosmetyku. Przede wszystkim z tego względu, że jest na całej twarzy mimo, że nakłada go tylko na policzki. Po paru godzinach małe drobinki są już na moich ciuchach, dłoniach i wszędzie :-). Nie zaliczyłabym tego produktów do trwałych. Róż nie jest też wydajny, bo dość szybko mi się skończył. A efekt? Jak poniżej :-). 

Trzeba przyznać, że ładnie eksponuje policzki :-)


Teraz kupiłam róż z Sephory, który bardzo polubiłam.


Share:  

4 komentarze:

  1. Mimo,że bardzo kruszy się przy aplikacji jestem z niego bardzo zadowolona. Pięknie podkreśla policzki, do tego nie odczułam aby sypał mi się na twarz czy ubranie. Dodatkowo słyszałam mnóstwo komplementów, od kobiet które były zachwycone moimi pięknie podkreślonymi policzkami :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezentuje się ładnie to prawda. Tylko wkurzają mnie te drobinki srebrne, bo jak dotknę ręką twarzy to po chwili mam je wszędzie.Ja nie zauważyła, że kruszy się przy aplikacji :-). Który masz kolor?

      Usuń
  2. lubię takie rozświetlające róże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam dwa takie róże. Delicious papya i golden toffe- oba róże pięknie wyglądają na policzkach. Jestem nimi zachwycona oraz dostaje dużo komplementów. W tych różach nie zauważyłam aż tyle tych drobinek oraz aby mi się obsypywało. Muszę jednak przyznać że puder strasznie się sypie w pudełku i podczas nakładania oraz jest dość mało wydajny. Ja jestem na TAK :))

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)