wtorek, 12 sierpnia 2014

Nivea na 2 kółkach


Na weekend nie miałam planów do czasu, kiedy nie weszłam do internetu. W sobotę wybrałam się na Rajd rowerowy połączony z rodzinnym piknikiem organizowanym przez firmę Nivea. Rzadko uczestniczę w takich eventach, ale jakoś zmęczona minionym tygodniem się wybrałam.

Rajd rowerowy nie był długi, bo dystans wynosił 4 km. Na rowerze jestem codziennie, więc przejechanie takiego dystansu nie było wyzwaniem :-). Rajd rozpoczynał się w Poznaniu na Malcie, a kończył na tzw. Kontenerach, gdzie znajduje się "plaża".

Każdy z uczestników dostawał koszulki i inne gadżety rowerowe. Po przejechaniu dystansu wypoczywaliśmy na "plaży". Dla dzieci zorganizowane były zabawy. Każdy z uczestników mógł się poczęstować przepysznymi Fresh Chaps, świeżo wyciśniętymi sokami oraz watą cukrową. Na koniec dla najmłodszych wyświetlany był film. 








Piknik Nivea na dwóch kółkach odbywał się w ramach festiwalu Transatlantyk, poniżej krótka relacja z soboty - od minuty 6 minuty Nivea na 2 kółkach :-). Nawet gdzieś, ja się też przewijam. 

Link do filmiku Nivea na 2 kółkach.

 

Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)