sobota, 12 lipca 2014

Wyniki!!!


Czas ogłosić wyniki!

Dziękuję wszystkim za zgłoszenia i za zaangażowanie. Po przeczytaniu wszystkich komentarzy nie ukrywam, że miałam mętlik w głowie, ale wybrać musiałam jedną osobę. Wahałam się pół dnia, ale w końcu zdecydowałam :-).


Maciek Zielinski

Maciek odpowiedział na pytanie konkursowe tak:

"Z kim najchętniej wybrałbym się na koncert? Odpowiedz sama ciśnie się na usta. Jak imprezować, to tylko z...Rihanną. Dlaczego? Ponieważ moglibyśmy bezkarnie roznieść salę, głośno i hucznie dopingować artystów, którzy pojawiliby się na scenie, śpiewać, a raczej wykrzykiwać najbardziej znane numery, który spływałyby z estrady. Ja już bym ją polskiego szybko nauczył!:) Wszystko to w doborowym towarzystwie, bo z kim świętować i celebrować muzykę, jak nie z najjaśniejszą, światową gwiazdą muzyki POP/R&B? Tego wieczoru połączenie barbadoskiej krwi z krwią polską stworzyłoby mieszankę wybuchową" 

Zwycięzcy gratuluję! Pozostałym uczestnikom dziękuję za zabawę, głowa do góry niebawem coś wymyśle!


 
Share:  

1 komentarz:

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)