sobota, 5 lipca 2014

Trampki


Całkiem niedawno udało mi się wygrać trampki w radiu Eska. Cieszę się bardzo z każdej wygranej, pomimo tego, że w trampkach nie chodzę :-). Trampki mają mój własny napis - #hendifly, więc widać, że są zdecydowanie moje! Gdyby ktoś mi rok temu powiedział, że będę chodziła w trampkach wyśmiałabym go. Uwielbiam szpilki i sukienki - to się nie zmieni nigdy! Polubiłam też trochę luźniejsze wydanie siebie. Będąc na zakupach i szukając czegoś luźnego i sportowego było mi ciężko, bo nie czułam się dobrze w tych ciuchach. Może to głupie, ale nie jestem przyzwyczajona do t-shirtów i szortów, ale w wydaniu takim jak poniżej podoba mi się :-).

Trampki Converse 
Szorty Cropp
Top Bershka
Kurtka H&M
Torebka Monnari















Share:  

2 komentarze:

  1. Stylizacja pierwsza klasa, całkowicie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam conversy! a torebki monnari często kupuję na letnich wyprzedażach;)
    twoja jest świetna! pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)