piątek, 25 lipca 2014

Przegląd prasy już na sierpień - part I


Zaczynamy! Przegląd prasy w wakacyjnym klimacie ;-). W tym poście przegląd Cosmopolitan, a w kolejnym Hot Moda i Glamour. 


Na okładce sierpniowego magazynu pojawiła się przepiękna Shakira, a w środku magazynu wywiad - lekki i sympatyczny! Myślę, że pomimo tej całej sławy Shakira jest naprawdę "zwyczajna" kobietą, mamą i żoną :-).


W sierpniowym numerze ponownie o akcji Opalaj Się Bezpiecznie. Do akcji przyłączyły się gwiazdy,  które na znak noszą bransoletkę zaprojektowaną przez Anię Kruk


W tym roku nie popisałam się bezpiecznym opalaniem. Smarowałam się 30 SPF, niestety po kąpieli w morzu położyłam się "na chwilkę" na ręcznik żeby przeschnąć. Niestety, efektem tego jest to, że moje nogi opalone w plamy! Nie wiem jak mam się tego pozbyć. Póki co chodzę w spodniach i długich sukienkach.

Opalenizna jest oznaką uszkodzenia DNA, dlatego wybierajmy produkty rozsądnie. Pamiętajmy nie tylko o ochronie naszej skóry, ale też o oczach. W Cosmo znajdziecie produkty, które będą w sam raz na lato. 


Co jest teraz Cosmo? Komplet ołówkowej spódnicy i krótkiego topu. Nigdy nie odsłaniałam brzuszka, ale tego lata robię to dość często. Do tego torba z frędzlami i jesteśmy na topie!


Z cyklu Ty&Tylko Ty artykuł Brawo Dla Mnie! Każdy z nam lubi być chwalony i nagradzany. Jeśli nie słyszymy tego zbyt często, to może warto gratulować sobie samemu? Nie wiem jak Wy, ale ja rzadko chwalę siebie, dlatego postanowiłam to zmienić. Założyłam notes gratulacji, tak jak radzi Cosmo i będę nagradzać siebie małymii rzeczami, za drobne i te większe rzeczy. Nagrodą mogą być lody, długa kąpiel w wannie, czy oglądanie filmików na YT przez 30 minut :D.


Słyszeliście o diecie 5:2 - tę zasadę nie tylko można wprowadzić w kuchni, ale także w nasze codzienne życie. Pięć dni w tygodniu pracujemy intensywnie, a dwa dosłownie odpoczywamy. Możemy sobotnie porządki rozłożyć w czasie i np. sprzątać przez 15 minut trzy dni w tygodniu.


Co Robić Kiedy Twoje Życie Eksploduje - zawszę jak coś się wali, to po kolei. Kiedy nic nam nie wychodzi warto rozejrzeć się za czymś, co nas wzmocni. Mogą to być miejsca, rzeczy czy ludzie. Jak jest coś u mnie nie halo, to uciekam do świata książek, ale takich bardziej psychologicznych, które dodadzą mi nowej energii. 


Jest co raz więcej ludzi, którzy nigdy nie byli w związku, ale nie ma nic w tym złego. Średnia wieku, w którym młodzi ludzie biorą ślub przesuwa się z roku na rok. W chwili obecnej dla kobiet wynosi 28 lat, a dla mężczyzn 30 lat.


Krytyka w związku szkodzi relacji, to każdy z nas wie. Nikt nie lubi być krytykowany. Jeśli jesteś narażona / narażony na krytykę ze strony partnera wyraź to mówiąc przykładowo: "to jest twoje zdanie, ja uważam inaczej", "jest mi bardzo przykro kiedy mówisz o mnie  w ten sposób" lub "złości mnie kiedy to słyszę". Kiedy z kolei to my zdecydujemy się na krytykę partnera, zacznijmy od pochwał. Psychologowie twierdzą, że ludzie chętnie powtarzają te zachowania, za które są nagradzani. Możesz też zastosować metodę kanapki tzn. zaczynaj i kończ krytykę pozytywnym akcentem, a w środek wkomponuj swoje uwagi. 


W sierpniowym numerze Cosmo możemy też przeczytać o półfinale akcji Cosmopolitan Mocne Strony Kobiety.


Artykuł o Amy Winehouse i jej bulimii, a właściwie o problemie jakim są zaburzenia żywienia. Ludzie, którzy cierpią na zaburzenia jedzenia, niekoniecznie muszą mieć kompleksy dotyczące swojego wyglądu. Bulimia może oznaczać obawę przed utraceniem kontroli nad swoim życiem. Jeśli wokół Was są takie osoby, wyciągnijcie do nich pomocną dłoń, nie gańcie ich za ich zachowanie. 


Wyrafinowane plażowe stylizacje :-).



Stylizacje Harleu Viera Newton, specjalnie dla Cosmo - modelki i Dj-ki.


Krótko i na temat - czyli jeansowe szorty. Jeśli masz chłopięcą sylwetkę wybierz luźne szorty biodrówki z dłuższą nogawką. Jeśli masz pełniejsze uda, wybierz szorty z rozszerzaną nogawką z mankietem. Dla sylwetki klepsydry, która domaga się podkreślenia talii, szorty powinny mieć wyższy stan. 


Jestem na etapie czytania komiksów - nowa wkrętka, więc ciuchy pop arty bardzo mi się podobają. 


I na sam koniec, o pięlegnacji twarzy. O oczyszczaniu w zgodzie z typem skóry, nawilżaniu i przebarwieniu możecie przeczytać w cyklu uroda. 


Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)