niedziela, 18 maja 2014

Spódnica z neoprenu


Witajcie! Stwierdziłam, że na swoim blogu zaniedbałam trochę dział związany z modą, nie wiedzieć czemu :-). Mam ostatnio problem z organizacją czasu i jakieś takie "wewnętrzne" przemyślenia, które odbierają mi energię, stąd ograniczona liczba wpisów. No nic, każdy chyba czasem ma parę gorszych dni :-). Obecnie mam zajawkę na programy modowe głównie Project Runway, ale tę wersję amerykańską All Stars - program bardzo inspirujący! Polską wersję też oglądam i też lubię!

Już od jakiegoś czasu poszukuję rozkloszowanej spódnicy z neoprenu czy też pianki / gąbki. Niestety, nie udało mi się jeszcze, takiej wymarzonej znaleźć, więc zastanawiam się nad własnym uszyciem. Teraz mam kilka dni wolnego, to postaram się poszukać materiału. Bardzo podoba mi się spódnica, którą widać na zdjęciu powyżej. Była dostępna w sieciówce H&M. Przymierzałam ją i wyglądała obłędnie, niestety była za duża, polowałam na rozmiar 34, ale nie udało mi się dostać mojego rozmiaru. Poniżej przegląd spódnic z gąbki, które są dostępne w sklepach. 

Moim numerem jeden jest spódnica zaprojektowana przez uczestniczkę polskiej edycji Project Runway - Militę. Przy czym, cena troszkę mnie odstrasza :-). Spódnica jest dostępna w dwóch kolorach - czarnym i błękitnym. Błękit bardziej mi się podoba.



Cena: 390,00 PLN

Mój numer 2 i ten spód czerwony <3
 

Cena: 364 PLN

Co ciekawe, identyczna spódnica jest na Da Wandzie w cenie niemalże dwa razy większej!

Cena: 650 PLN



Cena: 280 PLN


Cena: 280 PLN


Cena: 75 GBP


Cena: 149,99 PLN



Cena: 119 PLN


Cena: 109,99 PLN



Cena: 99,00 PLN


Cena: 89,99PLN

Cena: 79,00 PLN

Udanej niedzieli!


Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)