piątek, 2 maja 2014

Przegląd prasy MAJ część I


Majowy magazyn Cosmopolitan idealny na deszczową majówkę :-). Na okładce urodzinowego magazynu Cosmo pojawiła się pozytywna Basia Kurdej-Szatan. W środku wywiad, bardzo optymistyczny. Przyznam, że już trochę męczą mnie reklamy pewnej sieci komórkowej, w której główną rolę gra Basia. Po przeczytaniu wywiadu znów zapałałam do niej sympatią, jak w czasach X Faktora. 


Basia wygląda przepięknie, nie da się ukryć. 

Zaczynamy standardowe od tego, Co jest Cosmo - nr 1 Szerokie spodnie o długości 7/8 (mam takie!), nr 2 Serialowa mania z przystojnymi mężczyznami, nr 3 Kolor różowy!


Egzotyczne wzory, jak na zdjęciu poniżej, bardzo i to bardzo mi się podobają i ten sezon należy do nich. Poluję na podobną, dopasowaną sukienkę, jak ta po prawej. 


Okiem mężczyzny... 76% mężczyzn lubi tatuaże za uchem albo pod bielizną, 65% na plecach, 35% na stopach. Drogie panie mężczyznom bardziej podobają się kobiety nieopalone niż opalone...


Z okazji 17 urodzin magazynu, Cosmo udziela rad na lepsze życie. Rady dotyczą między innymi życia codziennego (jak dbać o zęby), prywatnego i zawodowego. 


Z cyklu Ty & Tylko Ty artykuł Czy jesteś uzależniona od miłości? Wiem, że istnieją takie dziewczyny, które dla mężczyzn zatracają się całkowicie, ale nie wiedziałam, że to przez psychologów uznawane jest za rodzaj uzależnienia. Uważam, że każdy w związku musi myśleć przede wszystkim o sobie, a w drugiej kolejności o partnerze. 


Gabi Drzewiecka - dziewczyna z radia. Przyznam, że na co dzień słucham w pracy Zet Chilli, w tym audycję Gabi. Początkowo nie byłam jej fanką, ale z czasem przywykłam do tego, że spędzam z nią dzień między 9.00 a 13.00 :-). 


Gary Neuman udziel rad, jak przetrwać z partnerem kryzys nie tylko finansowy. Plan jest taki, że codziennie przez 14 dni robimy coś wspólnie...od śniadań, poprzez opowieści o dzieciństwie, po pisanie na kartce rzeczy, za które cenimy siebie nawzajem. Każdy związek przeżywa kryzys. Życie codzienne nie jest łatwe, ale małe gesty mogą sprawić to, że wciąż będziemy czuć się wyjątkowo i mieć motyle w brzuszku! Kiedy decydowałam się na wspólne mieszkanie ze swoim mężczyzną, powiedział mi, że jeśli w ciągu dnia zadzwonię do  niego, żeby zapytać się, czy mleko jest w lodówce to będzie bardzo szczęśliwy, że może mnie usłyszeć pod tak prostym, codziennym "pretekstem".


Kiedy on kocha siebie bardziej niż Ciebie - początkowo jak przeczytałam tytuł uznałam, że to całkiem normalne, że bardziej kocha się siebie niż kogokolwiek. Po przeczytaniu artykułu zobaczyłam, że chodzi o coś zupełnie innego - chodzi o mężczyzn z zaburzeniami narcystycznymi. Szacuje się, że 75% osób z zaburzeniami osobowości narcystycznej to mężczyźni - kobitki strzeżmy się przed takimi manipulatorami.


Faceci vs Trendy - uśmiałam, czytając opinię mężczyzn o nowych trendach. Widać, że nie wszystko przypada im do gusty, przykładowo zestawienie krótkiego topu z dopasowaną ołówkową spódnicą nie należy do ulubionych.


Ciekawy artykuł o psychoterapii, która chyba przestaje być tematem tabu :-). Z artykułu możemy się dowiedzieć czy "nadajemy" się na terapię, jak ona wygląda, o co będą nas pytać i ile to kosztuje.



Bycie trendy bywa przyjemne i pożyteczne, ale czasem może nas ograniczać. Nie musimy robić wszystkie, tylko dlatego, że jest modne. Moda na FOMO (fer of missing out - strach przed przegapieniem czegoś) została zastąpiona przez JOMO (joy of missing out - radość z przegapienia czegoś). Należy żyć w zgodnie ze sobą i być z tego dumny, jeśli jest nam dobrze, nie musimy robić czegoś, bo robią inni. Przykładowo, ja nie rzuciłam się na serial Gra o Tron, tylko po to, żeby móc o tym rozmawiać w pracy, bo inni oglądają. Nie oglądam tego, bo to nie mój klimat i już! Daje się ponieść JOMO :-)!


Dżins i skóra nigdy nie wyjdą z mody - tego jestem pewna! Nigdy się nie znudzi skórzana kurtka czy dobra para dżinsów. Połączenie tych dwóch tekstur jest idealnym zestawieniem na wieczór....


Buty <3 Chyba nie było dnia, w którym nie oglądałabym jakiś butów. Już się powoli zdecydowałam na buty i to nie jedne, które chcę mieć w swojej kolekcji tego sezonu:-).


Pazurki, również, to co uwielbiam!



Share:  

1 komentarz:

  1. Zapraszamy na naszego bloga i przekonaj się jak łatwo ubarwić swoje życie i wnieść do niego trochę więcej kolorów. :)
    Jesteśmy przyjaciółkami, które wspólnie realizują swoje marzenia, cele i wyzwania. Chcemy pokazać Ci jak niewiele potrzeba by przerwać codzienną monotonię i abyś poczuł, że żyjesz :)
    www.makeawishanddoit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)