piątek, 18 kwietnia 2014

Wielkanocny koszyk



Kiedy z siostrą mieszkałyśmy z rodzicami, zawsze dzieliłyśmy się obowiązkami. Jednym z obowiązków, który do mnie przynależy, aż po dziś dzień jest przygotowanie wielkanocnego koszyka i jego poświęcenie. Od lat robię to z moją najlepszą przyjaciółką, wymieniamy się zawsze pisankami. 

Święta Wielkanocne traktuję jako radosne święta przepełnione kolorem, dlatego tak też wygląda mój koszyk. W pewnym momencie zdecydowałam się, że mój koszyk będzie odbiegał od tych co widzę w kościele. Nie wszystkie produkty, który znajdują się w moim koszyku są produktami "standardowymi", ale co tam :-).

W moim koszyku znajduje się:
  • chleb,
  • kiełbasa,
  • jajka pisanki i jajka obrane,
  • babka,
  • makowiec,
  • pomarańcza i cytryna pokrojona w plasterki,
  • rzodkiewka,
  • rzeżucha,
  • makaroniki na patyku,
  • czekoladowy króliczek,
  • baranek z cukru,
  •  sól i ćwikła.











Z kolei jutro pokażę Wam Wielkanocny Stół :-)
Share:  

1 komentarz:

  1. Mniam, wygląda smakowicie! Ja dopiero dzisiaj będę ozdabiać mój koszyczek, ale pewno nie wyjdzie taki ładny jak twój :)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)