czwartek, 13 marca 2014

Recenzja 2 w 1



Witajcie Myszki!

Mam nadzieję, że skorzystaliście z dzisiejszej pogody, bo była CuDOWnA!!! Chcę więcej, więcej i więcej. 

Przygotowałam dla Was recenzję dwóch kosmetyków, których połączenie jest idealne, szczegóły poniżej ;-). 

Jakiś czas temu wzbogaciłam swoją kosmetyczkę o produkty do makijażu FM Group.



W tym poście recenzja jednego z produktów, który widać na zdjęciu powyżej - bazy pod cienie. Zanim jednak przejdziemy do recenzji samej bazy, najpierw recenzja cieni do powiek od H&M


SMOKEY
EYESHADOWS by H&M



Jakiś czas temu skusiłam się na kupno cieni do powiek w sieciówce H&M, nie ukrywam, że przyciągnęły mnie kolory, które idealnie nadają się do makijażu smokey eyes. Paletka zawiera pięć kolorów. Kolory są stonowane i każdy następny jest w odcieniu ciemniejszym od poprzedniego. Cienie są połyskujące bez złotych drobinek. Cienie mamy dostępne w różnym wariancie kolorów.


Strona www:Smoky EyeShadows by H&M
Pojemność: 7,5g
Cena: 19,90 PLN


Cienie do powiek znajdują się w estetycznej i łatwej w użyciu paletce. Po otwarciu cienie możemy używać przez okres 18 miesięcy.
Cienie pachną dość specyficznie, ale delikatnie. Moim zdaniem bronią się jedynie kolorami. Przy nakładaniu bardzo się kruszą, więc nie tylko mamy je na powiekach, ale też na skórze wokół oczu. Największym minusem jest ich trwałość, bardzo szybko się ścierają z powieki. Myślę, że po 2-4 h od aplikacji nie mamy śladu makijażu na powiekach. Te cienie są najmniej trwałymi, które mam więc zdecydowałam się przetestować je z bazą pod cienienie od FM Group. Zanim o bazie, zobaczymy jak cienie prezentują się na powiekach. 





FM GROUP MAKE UP
Baza pod cienie



Od producenta 

Baza pod cienie:
  • sprawia, że cienie łatwo się rozprowadzają, nie osypują się  i nie zbierają w załamaniach powiek;
  • cielista barwa wyrównuje koloryt skóry, tuszując niedoskonałości;
  • bogata formuła zawiera działający przeciwstarzeniowo kompleks witamin C i E, kwas hialuronowy, który nawilża i ujędrnia delikatną skórę powiek oraz wosk pszczeli, który dodatkowo ją wygładza
  • przeznaczona do wszystkich typów cieni do powiek;
  • bezzapachowa.


Podoba mi się, że kosmetyki FM Group są w podobnych opakowaniach, nie przypominam sobie, żeby jakaś firma miała kosmetyki do makijażu w jednakowych opakowaniach. Tak niewiele sprawia, że kosmetyki bardzo estetycznie wyglądają na naszej półce. 

Baza pod cienie znajduje się w niewielkim słoiczku. Z tyłu opakowania jest podany termin przydatności. Termin przydatności mojej bazy upływa w październiku 2015 roku. 



Strona www: FM GROUP MAKE UP - Baza pod cienie
Pojemność: 4g
Cena: 22,90 PLN


Baza zdecydowanie spełni swoją funkcję, bo dzięki niej cienie utrzymują się na powiece cały dzień. Ważne jest to, że baza w żaden sposób nie zmieni odcieni cienia. Dzięki niej makijaż cieniami z H&M jest trwały. Nie mogę zgodzić się z tym, że baza jest bezzapachowa, bo pachnie. Delikatnie, ale pachnie! Baza jest koloru ziemistego. Wystarczy nałożyć niewielką ilość na powiekę. Przy czym aplikacja jest bardzo niewygodna. Słoiczek jest zbyt głęboki i dla kogoś, kto ma długie paznokcie proponuję nakładać bazę pędzelkiem - sama tak robię. Dodatkowo na kartonowym opakowaniu od bazy jest napisane, że nakłada się ją palcem. Myślę, że jest tylko to, jeśli chodzi o minusy. 

Wydaje mi się, że naprawdę cen jest adekwatna do jakości. Baza jest kremowa i łatwo się rozsmarowuje. 22,90 PLN za taki produkt, to nie dużo. Pamiętam, jak miałam bazę z firmy Inglot i nie była tak fajna, jak ta. 

Takiego rodzaju produkty należą do wydajnych, więc myślę, że mi spokojnie posłuży do października 2015 roku:-)



Poniżej jeszcze zdjęcia, jak wygląda makijaż. 







Dodam tylko, że kosmetyki FM Group nie są dostępne w sklepach kupuje się je za pośrednictwem sprzedawców / partnerów biznesowych. Katalogi produktów macie tu. Oferta jest naprawdę bogata, oprócz kosmetyków do makijażu, są też kosmetyki do pielęgnacji ciała, do domu i dla zwierzaków. 




Share:  

2 komentarze:

  1. A próbóbowałaś cieni W&? Te dopiero szybko się ścierają! ola900zł@blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie próbowałam. Kiedyś miałam paletę cienie Ruby Rose i sobie ją chwaliłam :-).

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)