czwartek, 20 marca 2014

FM Group



Kolejna recenzja kosmetyków FM Group. Tym razem czas na bazę pod makijaż i podkład do twarzy :-).


FM Group
Make Up
Beauty Cream Primer



Od producenta:

Strona www: Upiększająca kremowa baza
Pojemność: 15 ml
Cena: 24,90 PLN



Moja opinia:


Baza znajduje się w niewielkiej tubce. Termin ważności mojej bazy upływa we wrześniu 2015 roku. Baza po wyciśnięciu ma różowy kolor. 



Baza pachnie delikatnie, trochę ten zapach do mnie nie przemawia :-). Jest perłowa i zawiera malutkie drobinki. Po aplikacji na twarz delikatnie ją rozświetla. Po nałożeniu primera na twarz można spokojnie nakładać kolejne kosmetyki korektor czy podkład. Nic się nie roluje ani nie ściera. Zdecydowanie przedłuża trwałość makijażu. Przy czym, wydaje mi, że makijaż jest bardziej zauważalny. Na twarzy widać, że ma się nałożony podkład. 

Baza jest wydajna, wystarczy nałożyć niewielką ilość na twarz. Wydaje mi się, że długo mi posłuży, tym bardziej, że nie stosuję jej codziennie. Bazę nakładam wtedy, kiedy zależy mi na trwałości makijażu.

FM Group
Make Up
Second Skin 
Foundation


Od producenta:
Pojemność: 30 ml
Cena: 49,90 PLN


Moja opinia:

Podkład znajduje się w szklanym 30 ml słoiczku. Słoiczek jest z pompką, co ułatwia aplikację. Jeśli chodzi o kolor zdecydowałam się na odcień Porcelain. Uważam, że kolor dobrałam dobrze.


Konsystencja podkładu jest dość gęsta i ciężka. Podkład jest tłusty. Zawiera małe drobinki, które rozświetlają skórę twarzy. Zapach podkładu jest delikatny i przyjemny. Krycie jest średnie. Stosuję go od ponad 1,5 miesiąca dzień w dzień i mam trochę wrażenie, że przesusza mi skórę. Pomimo tego, że jest gęsty, jest wydajny. Łatwo się rozsmarowuje na twarzy. Myślę, że przez 1,5 miesiąca zużyłam ok. 1/5 słoiczka :-)


Poniżej zdjęcia, jak prezentuje się podkład w połączeniu z bazą :-).





Share:  

2 komentarze:

  1. No całkiem fajnie . Miałam kiedyś dostęp do tych kosmetyków ale teraz nie wiem gdzie szukać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście podałam namiary na sprzedawcę, jeśli jesteś zainteresowana :-)

      Usuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)