poniedziałek, 27 stycznia 2014

Glitter nails


Z początkiem roku ciężko mi się ogarnąć i zabrać za blogowanie :-). Ostatnio trochę spraw na głowie, ale teraz już jest lepiej. Chcę nadrobić swoją nieobecność, bo wiem, że tu zaglądacie - za co dziękuję :*.

Nie wiem jak to się stało, ale mam bardzo długie paznokcie, przestałam już kontrolować głębokość swojego ucha i pępka - dla mnie to znak, że paznokcie są naprawdę długie. Minusem długich paznokci jest to, że lakier się dość szybko ściera, ale ja znalazłam na to sposób - odrobina lakieru z brokatem na koniuszki paznokci.

Glitter nails albo oszronione paznokcie, mój sposób na długotrwały manicure. 

Co nam potrzeba?


Oszronione paznokcie możemy zrobić zarówno na długich paznokciach (na ich końcówkach) lub na krótkich (tuż przy skórkach). 

Potrzeba nam lakier bazowy w dowolnym kolorze, ja wykorzystałam ColoRama od Maybelline nr 86. Do tego lakier z brokatem Nail Art Special Effect od Essence nr 17 (only purple matters). Przydatne będą też kropelki przyspieszające wysychanie lakieru np. Nail Art Express Dry Drops od Essence. 

Zaczynamy od pomalowania paznokci kolorem bazowym. Robimy to dwukrotnie. Jeśli mamy długie paznokcie możemy malować je na tzw. zakładkę (zachodzić lakierem do wewnętrznej strony paznokcia), uchroni to paznokcie przed wcześniejszym odpryskiwaniem / ścieraniem. Czekamy aż paznokcie porządnie wyschną, możemy zaaplikować po kropelce wysuszacza na paznokcie. 


Następnie na paznokcie - na ich końce - nakładamy lakier z brokatem. Więcej brokatu aplikujemy na koniuszki, a potem delikatnie rozcieramy w stronę skórek. 



Po nałożeniu lakieru z brokatem musimy poczekać, aż paznokcie dokładnie wyschną, około 15 minut. Możemy również wykorzystać w tym celu nasz osuszacz. Tak pomalowane paznokcie utrzymują się ok. tygodnia - poważnie! Minusem jest długi czas schnięcia lakieru i później zmazywanie. Lakier z brokatem ciężko zmywa się z płytki paznokcia - może macie na to jakieś rady? 

Na lakier z brokatem nie nakładam już żadnego lakieru czy utwardzacza. Manicure jest i tak już trwały!



Odsyłam was też do filmiku na Wizaz.PL - tam możecie zobaczyć bardziej perfekcyjny manicure niż mój ;-).

Poniżej parę inspiracji z Internetu:-)




Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)