środa, 1 stycznia 2014

2014


Długo się zastanawiałam, co mogę życzyć Wam na Nowy Rok i pożyczę Wam tego, czego życzę sobie. Życzę przede wszystkim tego, żeby Nowy 2014 Rok był rokiem świadomym, Waszym rokiem. Żeby wszystkie decyzje podjęte w 2014 roku były Waszymi decyzjami, żebyście dokonywali świadomych wyborów i nie bali się reakcji innych. Chciałabym żebyście postępowali przez cały 2014 rok zgodnie ze swoim sumieniem, bez względu na konsekwencje. W grudniu 2014 roku nie chcę żebyście oceniali 2014 rok pod kątem tego czy był udany czy też nie, tylko chcę żebyście powiedzieli: "to był mój rok i przeżyłem / przeżyłam go, tak jak chciałem / chciałam". Na koniec życzeń pewna złota myśl, która niech Wam towarzyszy przez cały rok. 

"Każda chwila Twojego życia jest nieskończenie twórcza, a wszechświat nieskończenie szczodry. Wystarczy, że jasno i klarownie przedstawisz swoją prośbę, a wszystko, czego pragnie Twoje serce, musi się ziścić".


 Shakti Gawain
 
Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)