wtorek, 3 grudnia 2013

Przygotowania do Świąt - Prezenty


Czas na prezenty! Jeśli chodzi o mnie, to bardzo łatwo mnie zadowolić im coś się bardziej świeci, tym szerszy uśmiech na mojej buzi. Jestem zdecydowanie zwolenniczką prezentów takich, których samych sobie nie kupimy, może nie są praktyczne, ale fajne. Nie znoszę dostawania pieniędzy albo rzeczy, które sama sobie wybrałam. Wolę prezenty z serca i jak ktoś włoży w nie trochę trochę wysiłku. 

Niekoniecznie trzeba kupować prezenty pod choinkę, ale można zrobić je samemu. Ja ze swoją przyjaciółką robię to od lat. Mało tego, prezenty nie mogą się powtarzać :-). Przerabiałyśmy już poduszki, biżuterię, naturalne kosmetyki. W zeszłym roku dostała książkę kucharską - własną. Książka została zrobiona ręcznie i znajdują się w niej przepisy z bloga. Zobaczcie sami.


Mam parę propozycji na prezenty gwiazdkowe, może nie są zbyt wyszukana, ale są to rzeczy, które lubię albo komuś je dałam. 

Jeśli chodzi o ciuchy, kosmetyki czy książki, żeby podarować komuś coś z tych dziedzin musimy bardzo dobrze znać tę osobę, aby prezent był trafiony. Poniżej parę propozycji odzieżowych. 





Powyższe propozycje pochodzą z sieciówki H&M, dodatkowo ze strony H&M można wydrukować kupon zniżkowy w wysokości 20%.

Teraz przechodzę do propozycji książkowych. Nie czytam dużo książek, bo nie mam na to czasu, ale są pozycje, które dostałam i jestem z nich bardzo zadowolona. 

Niedzielne Przysmaki - Gordon Ramsay
Obecnie w internetowym Empiku jest w promocji za jedyne 27,90 PLN (cena regularna 64 PLN)


Nigella Express - Nigella Lawson
Internetowy Empik - 74,49 PLN


Jeszcze nie skończyłam, ale bardzo mnie wciągnęła książka Dziwny przypadek Rockefellera - Mark Seal.
Internetowy Empik - 34,49 PLN.


Możemy też pokusić się o kupno prenumeraty jakieś gazety. Przykładowo Trendy Art of Living - prenumerata kosztuje 53 PLN za 6 wydań. 


A może coś bardziej dla mężczyzn. Prenumerata PS3 Extreme za 99 PLN. 


Sama kiedyś dałam w prezencie prenumeratę gazety.

Kosmetyki uważam za fajny prezent, ich nigdy nie za dużo. Nigdy nie ma się za dużo lakierów do paznokci czy tuszów do rzęs :-). 

W Sephorze została wypuszczona taka zimowa linia do pielęgnacji skóry. Opakowanie jest przeurocze. Byłam dziś w H&M i tam też coś można wybrać ciekawego do kąpieli. 


W okresie świątecznym w Sephorze pojawia się limitowany kuferek z kosmetykami. Taki jak ten na zdjęciu poniżej, kosztuje on 199 PLN, ale widziałam, że na Grouponie są promocje. 


Odsyłam po promocje na portal Groupon.

Perfumy, o ile są trafione są idealnym prezentem dla kobiety, ale mężczyzny też. Poniżej moje ulubione zapachy, które kupuje na zmianę. 

Nina Ricci  - 79,99 PLN / 30 ml w internetowym Empiku - jest to bardzo dobra cena!


Lanvin Eclat D'ARPEGE - 139,90 PLN / 100 ml Drogeria Hebe


Poniżej coś dla dojrzałej kobiety. Jadore to perfumy, które dostaje moja mama. Niekoniecznie musimy kupować prezenty w pojedynkę możemy złożyć się na nie z bliskimi. Prezenty dla rodziców, babci, cioci robię wspólnie z siostrą. 

Dior Jadore - 199 PLN / 30 ml Drogeria Hebe


Hugo Boss - 179,90 PLN / 150 ml Empik


Ktoś też z moich bliskich w tym roku dostanie pod choinkę GLOV - 49,90 PLN (duży) i 39,90 PLN (mały) Internetowy sklep GLOV


Możemy też poszukać jakich ciekawych dodatków, poniżej parę przykładów. 

Kopertówka - 106 PLN Pakamera


Breloczek do kluczy - 59 PLN Pakamera
Biżuteria <3 Poniżej dość ciekawa kolekcja biżuterii z W Kruk. Powiem tylko, że biżuteria jest srebrna z elementami brylantu. 


Kosmetyczka Wojewodzic 134 PLN Wojewodzic

 

Etui i na telefon Wojewodzic - 90 PLN Wojewodzic


Fajnym rozwiązaniem na prezent są bilety na wydarzenia kulturalne, do teatru czy do opery albo na koncert. Sama w zeszłym roku swojej siostrze i jej mężowi sprezentowałam bilety do opery, kultury nigdy dość!

Na koniec, coś dla osłody. Ciężko jest kupić coś babci czy cioci. Uważają, że wszystko mają, nic im nie potrzeba. Jak już coś kupimy często dostajemy to z powrotem. Dlatego warto kupić coś ze spożywki, poleciłabym produkty z Krakowskiego Kredensu. Przykładowo herbata z trawą cytrynową czy konfitura z wiśni z brandy. Będziemy mieć pewność, że prezent zostanie skonsumowany. 


Czekam na Wasze propozycje na prezenty! 

PS Nie jestem w stanie pisać często, ale wrzucam coś codzienne na fb, dlatego zachęcam do śledzenia fan page'u. 

Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)