niedziela, 22 grudnia 2013

Mój Świąteczny Stół


W tym roku zdecydowałam się na połączenie czerwonego ze złotym. Połączenie ponoć niemodne, ale dla mi bardzo kojarzy się ze świętami!

Ze względu na to, że nie mam jakiegoś dużego stoły, zdecydowałam się na przyczepienie bombek do żyrandola, który znajduje się nad stołem.


Stół przykryłam czerwonym obrusem i dodałam złote dodatki. Nie chciałam zbyt dużo elementów ozdobnych na stole, bo gdzieś trzeba też postawić potrawy.



Nie wiem jak u Was, ale u mnie na Wigilii będzie w sumie sześć osób. Jeśli chcecie właściwie posadzić swoich bliskich możecie zrobić winetki. Wystarczy elastyczny drucik, który nawijacie dowolnie na długopis albo lejek. Ja nawijałam na lejek, bo chciałam uzyskać kształt choinki. Następnie drucik wbijamy na Ferrero Rocher wraz z karteczką z imieniem. 






Choinkę też mam już ubraną i nawet już prezenty się pod nią znalazły :-).





Share:  

1 komentarz:

  1. Jak elegancko! :))
    Te bombki z sufitu zwisające świetny efekt dają :)
    A pomysł na winietki genialny :D

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)