czwartek, 26 grudnia 2013

Moc prezentów


Kochani jak tam u Was Święta? U mnie bardzo wesoło i rodzinnie :-). Wszystko byłoby idealnie, gdyby nie to, że od ponad tygodnia walczę z jakąś infekcją górny dróg oddechowych i kaszel mnie wykańcza... Pocieszające jest to, że jest trochę lepiej:-). 

Mam nadzieję, że każdy z Was miał udane Święta i jest zadowolony z prezentów, ja jestem! Widzę, że na blogach i fb, chwalimy się prezentami i ja też postanowiłam się pochwalić.

Dostałam przepiękną walizkę w groszki. 


Książki pod choinką też znalazłam. Wygląda na to, że rok 2014 będzie rokiem z Ewą Chodakowską :-).


Mikołaj bardzo dobrze wie, że jestem zmarźlakiem i straszne mi niskie temperatury :-).


Do ciepłych kapci Mikołaj też dorzucił ciepły sweterek z mojego ulubionego sklepu i szaliczek. 



Kołnierzyk z koralików i breloczek do kluczy. 



Moi bliscy zdecydowanie widzą mnie w kuchni, do czapki dostałam też ręcznie robiony fartuszek od mojej przyjaciółki. 



W tym roku postanowiłam sobie też sama zrobić prezent pod choinkę i kupiłam słuchawki, bo ostatnio moje, a właściwie jedna kopnęła mnie prądem i przestała działać :D.



Share:  

2 komentarze:

  1. Nie wiem dlaczego, ale nie wyświetlają się zdjęcia :(
    Szybkiego powrotu do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)