niedziela, 17 listopada 2013

Welwetowe paznokcie


Idzie zima i może warto pomyśleć, o tym jak ogrzać nasze paznokcie :D. Tak zupełnie poważnie, postanowiłam przetestować zestaw do zrobienia welwetowego manicure od firmy Wibo. 




Wild Thing to najnowsza limitowana kolekcja firmy Wibo, są to produkty niezbędne do zrobienia welwetowego manicure. Są to bazy do paznokci i welur, zwany też pudrem. 

Od producenta:

W jesiennej edycji kolekcji limitowanej marka Wibo inspiruje się dziką naturą. Idealnym rozwiązaniem, które łączy w sobie fakturę zwierzęcego futra i kobiecą delikatność jest manicure welwetowy. 

 Jak przygotować manicure welwetowy?

Wykonanie manicure jest niezwykle proste. Wystarczy dobrać lakier bazowy Base Nail Polish kolorystycznie do velvetowej posypki Nail Effect Powder. Do wyboru w kolekcji jest aż 5 zestawień kolorystycznych odpowiadających obecnym trendom w modzie na sezon jesienno - zimowy. Następnie pomalować paznokcie wybranym kolorem bazowym, gdy podeschnie nałożyć druga warstwę. Na jeszcze mokrą powierzchnię lakieru wysypać pyłek dokładnie pokrywając nim płytkę. Nadmiar pyłku usunąć z płytki paznokcia i poczekać aż lakier wyschnie. Na powierzchni paznokcia utworzy się aksamitna powłoka przypominająca przyjemną w dotyku tkaninę.  

Zarówno baza, jak i posypka welwetowa są dostępne w pięciu kolorach. 



Baza: Pojemność ok. 8 ml, Cena ok. 5PLN

Posypka welwetowa: Pojemność 0,6 g, Cena ok. 8 PLN

Moja opinia:

Zacznę od tego, że odczytanie składu bazy Wibo, jest niemożliwe. Kupiłam bazę i posypkę w kolorze granatu. Na opakowaniu jest nalepka z czarnymi literkami i niestety składu nie poznamy, bo nie da się go odczytać.



Paznokcie malujemy warstwą lakieru bazowego.


Przyznam, że lakier bazowy ma bardzo słabe krycie.


Po wyschnięciu pierwszej warstwy nakładamy drugą warstwę lakieru bazowego. Pyłek sypiemy na mokre paznokcie. Nakładałam warstwę lakieru bazowego na jeden paznokieć i osypywałam posypką welwetową. 


Następnie nadmiar pyłku usuwamy pędzlem. Proponuję sypać pyłek nad czymś, ja do tego wykorzystałam plastikową podkładkę. Pyłek się zbija i trzeba energicznie ruszać pudełkiem, żeby wypadła wystarczająca ilość pyłku. Można też odkręcić wieczko od pojemniczka z pyłkiem i zanurzyć w nim pomalowanego paznokcia bazą. 


 Ciężko było mi uchwycić na zdjęciach efekt welwetowych paznokci. Na paznokciach jest taki meszek, przy czym z daleka wygląda jakbym miała pomalowane paznokcie matowym lakierem. Może, gdyby kolor był inny efekt byłby bardziej widoczny.



Taki manicure zajął mi ok. 15 minut. Teraz trzeba posprzątać. Nadmiar pyłku przesypałam ponownie do słoiczka. Efekt na paznokciach utrzymuje się 2-3 dni. Przyznam, że ciężko się zmazuje paznokcie, gorzej niż w przypadku kawioru.


Jeśli macie chcecie żebym przetestowała jakieś produkt, piszcie śmiało!
Share:  

4 komentarze:

  1. świetnie to wygląda :) powiedz mi, czy w Rossmanie znajdę taki zestaw? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, w Rossmanie, lakier kosztuje dokładnie 5,99 PLN, a puder 8,69 PLN.

      Usuń
  2. Świetny lakier, ja też lubię taki http://badanga.pl/Promocja/6390/LAKIER-SALON-COMPLETE-MANICURE-SALLY-HANSEN ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś kupiłam, za pyłek zapłaciłam 4,35zł natomiast bazy nie kupiłam. Pod meszek położyłam normalny lakier i też jest ok:)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)