środa, 20 listopada 2013

Waiting for Christmas


Święta się zbliżają, póki co powolutku :-). W sklepach już świątecznie jest od 2 listopada... Nie jestem zwolenniczką długich przygotowań do Świąt, bo nie czuje się tej atmosfery. Postanowiłam na blogu uruchomić świąteczny cykl - Święta z Hendifly. W cyklu pojawią się posty, które pomogą przygotować się do Świąt i zobaczycie też, jak ja to robię. 


Prezenty
Zacznę przede wszystkim od prezentów, przejrzę ofertę sklepów i wybiorę coś fajnego, co można kupić bliskim pod choinkę.


Dekoracje
Stół świąteczny, przy których nie tylko jada się posiłki, ale spędza się czas z bliskimi. Przygotuję post z inspiracjami świątecznych stołów i pokażę Wam, jak będzie wyglądać mój stół. Zdradzę tylko, że będzie czerwono-złoty.


Kuchnia
Pojawią się przepisy na: pierogi, pierniczki, babkę oraz piernik. Dodatkowo zrobię świąteczne cake pops :-) i lizaki w kształcie mikołaja.


Moda
Czyli post, o tym w co się ubrać na Święta i gdzie to można znaleźć.

Mam nadzieję, że uda mi się opublikować wszystkie posty, które sobie zaplanowałam :-)!

Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)