czwartek, 24 października 2013

Hendifly reads Magazines


Na listopadowej okładce Cosmopolitan pojawiła się trenerka wszystkich Polek (moja też) - Ewa Chodakowska. Kto by pomyślał, że to jest okładka na jesienny numer. Ewa wygląda przepięknie, energia, energia i jeszcze raz energia! W środku Cosmo również energetyczny wywiad! Życzę każdej kobiecie takiego podejścia do siebie!




"Każdy koniec to nowy początek. Otwierasz czystą kartę i zapisujesz ją od nowa...Tym razem tak, jak chcesz" - Ewa Chodakowska





Z kolei mężczyzną Cosmo został Liam Hemsworth, który uważa, że kobiety są najpiękniejsze rano ;-). Ma zaledwie 23 lata, a moim zdaniem wygląda na nieco więcej. Możemy zobaczyć go na dużym ekranie w filmie "Paranoja".


Arystokratyczny pudrowy róż króluje! Pudrowy róż słabo mi się kojarzy z jesienią, ale to może sposób, żeby o niej nie myśleć ;-). Macie coś w tym odcieniu na jesień?


Z cyklu Ty & Tylko Ty artykuł "Bądź dla siebie dobra", czyli o tym jak osiągnąć trwałe poczucie własnej wartości. Kto ma zadbać o nas, jak nie my same :-). 


Jeśli masz problemy z podejmowaniem decyzji, artykuł "Nie bój się podejmować decyzji" jest zdecydowanie dla Ciebie ;-). Sposoby na to, w jaki sposób radzić sobie z podejmowaniem decyzji. 


Ty & On w tym cyklu między innymi o tym jak kryzys może wzmocnić związek. Związek to praca i nikt nie powiedział, że będzie łatwo. Podsumowując, "w dzisiejszych czasach wolimy sięgać po coś nowego niż naprawiać stare" - prawda? Może nie warto zbyt wcześnie odchodzić jak pojawiają się problemy, może warto zawalczyć?


A jak sprawdzić czy ten, to ten jedyny? Rozglądając się za partnerem na całe życie należy zwrócić uwagę na pewne rzeczy, tj. czy skończył studnia, czy pochodzi z rozbitej rodziny, jak się wypowiada o waszym pierwszym spotkaniu - ja i ty czy jako my oraz jak reagujesz na jego zapach. Wbrew pozorom te aspekty coś nam mówią o mężczyźnie i o naszej relacji. 



Czy to, że mężczyzna przyjaźni się ze swoją eks jest normalne? Widziałam nawet dyskusję na facebooku na profilu Cosmo, zdania są podzielone. 


W Cosmo możemy przeczytać o najmłodszych autorkach w Polsce, które nie mają jeszcze 30 lat a wydały nie jedną książkę. Niestety nie czytałam jeszcze żadnej książki autorstwa tych pań, a mowa o Michalinie Olszańskiej, Agacie Koł0kowskiej, Katarzynie Miszczuk oraz Oldze Rudnickiej. Mnie samej się marzy napisanie własnej książki, pomysły są, tylko nie wiem jak miałabym się za to zabrać. 




Nie raz sobie powtarzałam, że od dziś koniec ze słodyczami, różnie to wychodziło. Jak określiłam jakąś datę w czasie to było łatwiej. Po przeczytaniu artykułu zdecydowałam się przestać słodzić herbatę i kawę. Do tej pory herbatę słodziłam dwie łyżeczki, zważywszy na to, że w ciągu dnia potrafię ich wypić z 5 to dość spora dawka cukru. Częściej sięgam po zieloną herbatę, bo wypije ją  bez cukru. Kawę słodzę słodzikiem, bo jednak gorzką troszkę ciężko wypić. Jeśli chodzi o słodycze to staram się po nie sięgać raz w tygodniu i robić z tego rytuał, jeść dla przyjemności, a nie dlatego żeby zjeść. Zazwyczaj wybieram ciasto...ciastka, a nie batony...


Subtelne kuszenie, czyli łączenie to co delikatne z zamaszystymi dzianinami... Podoba mi się!





O okryciach zimowych było w Avanti i w listopadowym numerze Cosmo też można znaleźć przegląd kurtek i płaszczy. Płaszcze w dość wyrazistych barwach...




Moda zawsze wraca, tym razem powracają spódnice na zamek... Spódnica na zamek do dziś jest jedną z moich ulubionych. Swoją spódnicę kupiłam trzy lata temu w River Island i ją uwielbiam...nie oddam nikomu!


Buty nad kolano też powracają...



Makijaże inspirowane lookiem Debbie Harry, Goldie Hawn i Donna Summer. 





Manikiur żelowy można zrobić już w domu, propozycja od firmy Pupa za jedyne 26 PLN.




W Cosmo znajduje się przewodnik po różnych zabiegach na twarz i ciało.




Chętnie skusiłabym się na microlipofiling snif, pomogłoby mi zredukować, a raczej pozbyć się cieni pod oczami raz na zawsze. 


Ze względu na fakt, iż w listopadowym numerze Cosmo pojawiły się zniżki do różnych sklepów internetowych możemy również przeczytać o bezpieczeństwie w sieci oraz o modzie i urodzie online wg osób znających się na niej. Zniżki obowiązują od 25 do 31 października!







Share:  

2 komentarze:

  1. A ja z nią ćwiczę i jest fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te wszystkie makarony wyglądają tak smakowicie! mmm
    fajnie wiedzieć co mnie spotka w Cosmo w tym miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)