niedziela, 8 września 2013

SUPER LINER Perfect Slim od L'Oreal


Post troszkę spóźniony, bo obiecałam, że pojawi się w piątek...ale jakoś się nie wyrobiłam... Przychodzę do Was z recenzją Super Linera Perfect Slim od firmy L'Oreal.

SUPER LINER
Perfect Slim
L'Oreal


Od producenta

Działanie produktu

Wyjątkowo precyzyjny eye-liner od L'Oréal Paris pozwalający osiągnąć niespotykaną precyzję i idealnie cienką linię dzięki aplikatorowi o średnicy tylko 0,4 mm.

Porady eksperta

Dzięki niezwykle cienkiemu aplikatorowi możesz uzyskać wyjątkowo cienką linię niezbędną przy wielu stylizacjach. 

Moja opinia

Do tej pory byłam zdecydowanie zwolenniczką kredek do oczku, ponieważ dość łatwo mi się malowało nimi kreski na powiekach. Przyznam, że zachwycił mnie ten liner. 

Opakowanie linera jest bardzo ładne i poręczne. Końcówka jest wykonana z filcu.




Końcówka linera jest elastyczna i dzięki temu łatwo się go aplikuje na powieki. Jak ja już sobie poradziłam z narysowaniem prostej kreski na oku, to już każdy sobie poradzi :-). Fajne jest to, że można malować kreski zarówno bardzo cieniutkie, jak i grubsze - w zależności od tego co, kto lubi. 

Żeby nabrać wprawy w malowaniu kresek linerem, musiałam użyć go parę razy, potem już kreski wychodziły takie, jakie chciałam. To co mi się podoba to, to że kolor jest bardzo intensywny. Miałam kiedyś liner z końcówką filcową z Avonu i niestety po nałożeniu kolor nie był tak intensywny, jak w przypadku Perfect Slim. Liner jest trwały, utrzymuje się na powiece bez problemu przez cały dzień. Liner nie odbija się na powiece. Nakładałam go zarówno na przypudrowane oko, jak i na cień do powiek. 

Liner jest bardzo wydajny używam go już od dziewięciu miesięcy niemalże codziennie!

Pojemność: 2 ml

Cena: 32, 90 PLN

Jedynym minusem może być ewentualnie cena. Poniżej parę zdjęć jak Super Liner Perfect Slim prezentuje się na powiece. 









Liner przykładowo można kupić w drogerii Douglas za 32,90 PLN.




Poniżej odsyłam was do filmiku o linerze. 



Share:  

1 komentarz:

  1. Super! Właśnie od dawna szukam idealnego eye-linera,bo używam codziennie.
    Cena nie odstrasza,skoro piszesz że używasza go już tak długo;) Muszę się w niego zaopatrzyć.:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)