czwartek, 19 września 2013

O tatuażach


Zdecydowanie należę do osób, które szybko się nudzą różnymi rzeczami. Zrobienie tatuażu byłoby dla mnie dość ryzykowne. Nie ukrywam, że podobają mi się tatuaże. Sama na tatuaż chyba bym się nie zdecydowała z obawy, że po jakimś czasie mi się znudzi. Jak ktoś pyta mnie się o tatuaż, zawsze odpowiadam, że chętnie bym sobie zrobiła, ale nie mam miejsca :D. Wybór miejsca jest dość istotny i musi być przemyślany.

Jeśli ktoś obawia się zrobienia tatuażu tak, jak ja może skorzystać ze zmywalnych tatuaży. Swój kupiłam po tym, jak zobaczyłam tatuaż u Kasi Zielińskiej. 



Zmywalne tatuaże, między innymi ten co ma Kasia, możecie kupić na Pakamera.PL.


Zdecydowanie większy wybór jest na do.ME*


Swoje ptaszki kupiłam na Pakamera.PL. Tatuaż robi się bardzo prosto. Wzór przyklejamy na czystą i osuszoną skórę. Zwilżamy ręcznikiem, odklejamy i gotowe! Proponuję przyciąć tatuaż jak najbliżej wzoru, żeby nie odbiła się na skórze przezroczysta "folia". Tatuaż utrzymuje się do trzech dni. Zmywa się bez problemu i można zrobić to w każdej chwili. Prezentuje się jak poniżej. Minus? Zdecydowanie z bliska widać, że nie jest prawdziwy ;-).

Skusicie się :>?


 


 



Share:  

2 komentarze:

  1. super to wygląda :) no i świetnie, że to nie na stałe!

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wygląda i zdecydowanie duży plus,że po kilku dniach zmieniamy go na inny ;))

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)