środa, 4 września 2013

Hendifly reads MaGazines - wrzesień


Przychodzę do Was z wrześniowym przeglądem prasy. W tym poście o Cosmopolitan, a na weekend pojawi się przegląd magazynu Trendy Art of Living. Jestem trochę spóźniona, bo już niedługo nowy numer Cosmo w kioskach.


Teraz magazyn Cosmo jest w nowej atrakcyjnej cenie, można go już kupić za jedyne 3,99 PLN. A kto na wrzesień jest Cosmo? Alicja Bachleda-Curuś i Ashton Kutcher. Przyznaję, że nie przepadam ani za Alicją ani za Ashtonem (chociaż chętnie obejrzę film Jobs ;-)). Przebrnęłam przez wywiady i dowiedziałam się, że Alicja urodziła się w Meksyku, a Ashton ceni kobiety za empatię i zdolność do odczuwania bólu innych ludzi.



Co powiecie na grzywkę? Ja już jutro zapisuję się do fryzjera i mam nadzieję, że w sobotę będę miała grzywkę ;-). Nie zdecydowałam się jeszcze czy będzie ona na prosto czy na bok. Nie miałam grzywki jakieś 1,5 roku i nie mogę się już doczekać Bardzo podobają mi się Sienna Miller i Alexa Chung w swoich grzywkach.

 
W dziale Ty & Tylko Ty możemy przeczytać artykuł o tym czy nasze życie jest takie jakie powinno być czy może życia nam się przytrafia? :-). Po przeczytaniu artykułu zrobiłam bilans i doszłam do wniosku, że nie wszystkie kluczowe decyzję, które podjęłam w swoim życiu były rzeczywiście moje, ale to nie znaczy, że nie wyszły mi one na dobre...może czas przejąć ster na dobre ;-).


POMOCY Nie mam na nic czas - to zdecydowanie dla mnie. W artykule jest przedstawionych parę technik, które pomogą nam w organizacji zajęć. Przyznaję, że jeszcze nie wdrożyłam żadnej z nich w życie, więc nie wiem czy działają.


Z cyklu Ty & ON o byciu singielką...są zdecydowanie plusy i minusy bycia samej (ale nie samotnej!).


Jakie kobiety mężczyźni wybierają na swoje żony, czyli Męskim Okiem. Kobieta przede wszystkim powinna: być źródłem natchnienia, wiedzieć kiedy milczeć, nie używać zdrobnień typu Ptysiu czy Żuczku, orientować się w piłce nożnej, nie bać się prac domowych i wiele wiele innych... Jakbym ja zrobiła odwrotną listę zdecydowanie wypisałabym więcej rzeczy niż te w artykule...


Własna firma co musisz mieć by ją mieć? Pomysły trzech kobiet na biznes...przyznam się, że ja mam też parę własnych, ale do ich realizacji daleka droga. 


A teraz artykuł dla tych, którzy chcą schudnąć a nie mogą. Może dlatego, że ich charakter im w tym przeszkadza. 


We wrześniowym wydaniu Cosmo dużo o trendach w modzie i urodzie, będzie się działo. W modzie dużo kolorów i wzorów, ale osoby, które lubią minimalizm też znajdą coś dla siebie. 




<3 Kobalt


W urodzie burgund, czerwień i kolory ziemi...




Śpijcie słodko!
Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)