poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Saldi


Kochani mam dla was dobrą wiadomość - poniedziałek już prawie za nami :-)! A ja przychodzę do Was z nowym postem. Udało Wam się coś ciekawego upolować na wyprzedażach, bo ja kupiłam w sumie trzy sukienki i dwie pary butów.

Sukienkę, którą mam na sobie kupiłam zupełnie przez przypadek i wzięłam ją w ciemno, bo kosztowała jedyne 29,99 PLN. Sukienka jest jeszcze dostępna w sklepie stacjonarnym i internetowym Stradivarius w kolorze czerwonym i granatowym.



Sukienka Stradivarius

Buty DeeZee

Torebka Prezent

Bransoletka Missiu

Kolczyki W Kruk











Share:  

3 komentarze:

  1. wyglądasz pięknie, a ta fikuśna, czerwoniuśka sukienka to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej przepięknie wygladasz!
    Sukienka i buty boskie :D

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)