piątek, 16 sierpnia 2013

Nutri-Gold vs Fresh and Soft

Dziś post o kremach do twarzy. Zawszę podchodzę do kremów do twarzy ostrożnie, bo mam bardzo wrażliwą skórę i często dostaję uczulenie. 

Przetestowałam dwa produkty, Nutri-Gold firmy L'Oreal i Fresh and Soft od Eveline Cosmetcis. 


Nutri-Gold


Od producenta:

Nawilżająca Terapia Odżywcza Nutri-Gold o bogatej i zmysłowej konsystencji niczym odżywcze masło wtapia się w skórę nie pozostawiając tłustej warstwy. Intensywnie odżywia i nadaje jej zmysłową gładkość bez uczucia szorstkości. Produkt odpowiedni dla kobiet w każdym wieku.

WIDOCZNE REZULTATY
  • Natychmiastowe nawilżenie i intensywne odżywienie.
  • Dzień po dniu, bariera ochronna skóry zostaje odbudowana.
  • Po 4 tygodniach, skóra całkowicie odmieniona, -90% uczucia suchości skóry.
 Moja opinia:


W marcu kupiłam ten krem do twarzy w Rossmanie, skusiła mnie promocyjna cena ok. 30 PLN. Nie zaczęłam stosować kremu od razu, bo chciałam skończyć stary. Nie umiem określić dokładnej daty, kiedy zaczęłam go używać, ale skończyłam w zeszłym tygodniu. Krem miałam bardzo długo. 

Moją opinię zacznę od zapachu. Nutri-Gold pachnie przepięknie, zapach oceniam 10/10. Konsystencja kremu jest bardzo gęsta. Mam suchą cerę a krem jest tłusty i bardzo fajnie ją nawilża - po nałożeniu cera jest gładka. Krem idealnie nadaje się jako baza pod makijaż, nie roluje się po nałożeniu podkładu. Na pewno skuszę się na jeszcze jedno opakowanie. 

Zapach: 10/10

Konsystencja: 8/10

Działanie: 6/10 

Wydajność: 8/10

Cena: 6/10 - ok. 30 / 50 ml (przy założeniu, że 10 to drogo)



Fresh and soft


Od producenta:

Przełomowy program nawilżający opracowany specjalnie w trosce o skórę, która potrzebuje intensywnego i długotrwałego odżywienia!

Odżywczy krem nawilżający na dzień i na noc z serii Fresh & Soft to innowacyjny produkt przeznaczony do kompleksowej pielęgnacji skóry ze szczególnym uwzględnieniem cery suchej i wrażliwej. Nowatorska formuła kremu, bogata w niezwykle skuteczne składniki aktywne, intensywnie nawilża, głęboko odżywia oraz rozświetla cerę. Masło shea skutecznie chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Olejek arganowy zmiękcza naskórek oraz wzmacnia elastyczność skóry. Wyjątkowe połączenie kwasu hialuronowego i urea w jednej formule – bioHyaluron Plus Complex, zapewnia podwójną moc nawilżenia – dodaje skórze blasku, zwiększa aktywność komórkową, opóźnia proces starzenia się oraz intensywnie nawilża. Wysoka zawartość koenzymu Q10 w połączeniu z koktajlem witamin (A, E, F) pobudza proces odnowy i regeneracji. Alantoina i D-panthenol łagodzą podrażnienia, przynoszą komfort suchej i szorstkiej skórze. Naturalna betaina zwiększa elastyczność skóry. Natychmiast po zastosowaniu kremu, skóra staje się gładka, widocznie rozświetlona i niezwykle przyjemna w dotyku.

Lekka formuła kremu szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze tłustego filmu. Nie znajdziesz nic lepszego i lżejszego dla swojej skóry! 

Moja opinia:

Z przykrością muszą stwierdzić, że dostałam uczulenia po tym kremie. Stosowałam go parę razy i mnie uczulał. Nie chciałabym go oceniać w skali od 1 do 10, ponieważ ciężko mi cokolwiek napisać. Krem ma bardzo rzadką konsystencję, pachnie ładnie. Cena za 50 ml to ok. 11 PLN. 


Zapach: 8/10

Konsystencja: 4/10

Działanie: -

Wydajność:-

Cena: 3/10 - ok. 11 / 50 ml (przy założeniu, że 10 to drogo)



  
Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)