niedziela, 11 sierpnia 2013

Native


Za mną leniwy weekend...czuję się wypoczęta i zrelaksowana. Z uśmiechem rozpocznę nowy tydzień :-). Zdjęcia z posta zdecydowanie różnią się od tych, co pojawiają się zwykle. Jestem na nich ubrana całkiem na luzie i pozbawiona szpilek. Ostatnio zrobiłam się bardziej wygodna i częściej sięgam po płaskie buty. 

Przed wakacjami nabyłam trampki Native, byłam przekonana, że są wykonane z gumy, a ku zdziwieniu jest to pianka. Pokochałam te buty...od pierwszego założenia! Czują się w nich, jak na boso. Często noszę je na gołą stopę. Są łatwe w utrzymaniu, jak się zmoczą wystarczy je powycierać. Są bardzo lekkie i wygodne...KOCHAM, KoChaM, kocham....Nigdy bym się nie spodziewała, że tak przywiążę się do płaskich butów :-). 


Buty prezentują się tak, jak na zdjęciu powyżej i poniżej. Troszkę już się mi zniszczyły, bo często je noszę, a w dodatku jeżdżę w nich na rowerze.

















Buty są dostępne w różnych wariantach kolorystycznych i fasonach, obecnie są w cenie promocyjnej na http://www.hegos.eu/produkty/4/


A dla posiadaczy butów Native, konkurs - szczegóły na https://www.facebook.com/melissa.pop.up.shop?fref=ts


Share:  

2 komentarze:

  1. Często i mnie nachodzi, żeby założyć płaskie buty ;) Wiadome, są o niebo wygodniejsze od szpilek :D Tyle że w szpilkach wygląda się o niebo lepiej ;P :D Świetne buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz świetnie... a buty są przecudowne :))

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)