czwartek, 29 sierpnia 2013

Ciate Caviar Mini Bar



Na promocji nie tylko można upolować coś do ubrania, ale też kosmetyki. Tylko czy wszystko, co kupione na wyprzedaży jest warte swojej ceny?

Jak zobaczyłam małe kuleczki na paznokciach to od razu się w nich zakochała, jedyne co mnie odstraszało to cena. Co się nie uda kupić w sezonie, to może na wyprzedaży? Tak było w przypadku Ciate Caviar Mini Bar, które kupiłam na wyprzedaży w Sephora. Stare cena to 75 PLN, a nowa 35 PLN. 

Opakowanie to śliczne pudełeczko, w którym znajduje się sześć słoiczków. 






Cztery słoiczki to lakiery bazowe - Pom pom, Knickerbockerglory, Fit for a queen, Sand dune.


Słoiczki lakierów bazowych mają naklejone kokardki, co wygląda uroczo. Pojemność to 5 ml. Po otarciu baza jest zdatna do użytku na 24 miesiące

Z kolei Caviar jest dostępny w wariantach - Pearls prom queen, Pearls jubilee, Pearls hologram oraz Pearls candyshop. 



W każdym słoiczku znajduje się 10 g Caviar. Dodatkowo do zestawu dodany jest lejek. Całość prezentuje się jak na zdjęciach poniżej. 






Nie wrzucę tego, co piszę producent o Caviar Manicure, bo ciężko jest zrozumieć.
Do zestawu dołączona była instrukcja, w różnych językach, w tym w języku polskimi. Przykładowe zdania wyglądają tak: "jmij co zesta z opakowania i usu gm pokr a pokra bdzie korzstana jako tacka ab zebrać nadmiar Pereek Kawiorowych". Całość instrukcji wygląda w ten sposób. Dodam tylko, że zestaw został wyprodukowany w Chinach ;-). Ulotka / instrukcja nadaje się do Teleexpressu ;-)

Robiąc manicure zdecydowałam się na poniższe połączenie.



Caviar Manicure zaczynamy od nałożenia lakieru bazowego (jednej warstwy) i pozostawiamy do wyschnięcia. 




Lakier dobrze się aplikuje i dość szybko schnie. Wydaje mi się, że jest troszkę matowy. 

Następnie nakładamy drugą warstwę i od razu po nałożeniu nakładamy Caviar. Warstwa powinna być dość gruba, aby kuleczki się wtopiły. Robimy tak, że malujemy jeden paznokieć i nakładamy kuleczki. Ja wykorzystałam do tego plastikową osłonkę z zestawu, aby kuleczki się nie zmarnowały i nad tym plastikiem aplikowałam Caviar.




Kuleczki delikatnie dociskami, żeby się lepiej przykleiły. Możemy dociskać palcem lub pilniczkiem. 



Według instrukcji paznokcie należy pozostawić 15-20 minut do wyschnięcia i gotowe! Efekt taki jak poniżej. 




Następnie kuleczki przesypujemy do słoiczka za pomocą lejka.




Moja opinia

Paznokci wyglądają prześlicznie, przy czym w ogóle się nie trzymają. Robią paznokcie w godzinach popołudniowych, po nocy mało, co zostało na paznokciach. Chcąc utrzymać efekt Caviar nails na dłużej zdecydowałam się na użycie utwardzacza. Nałożyłam warstwę utwardzacza, kuleczki zmieniły trochę kolor, tak jakby się zmyły. O tym uprzedziła mnie ekspedientka w sklepie. Po użyciu utwardzacza paznokcie trzymały się jakieś 24 godziny. Poniżej prezentuje zdjęcie. 

Paznokcie można zmyć za pomocą zmywacza, w miejscach gdzie pozostały kuleczki, trochę ciężko się zmywa. Cieszę się, że nie zdecydowałam się na zakup Ciate Caviar Mini Bar w pełnej cenie, bo na pewno bym tego żałowała. Paznokcie idealnie nadają się na jeden wieczór. 






Share:  

1 komentarz:

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)