środa, 24 lipca 2013

Opalaj się bezpiecznie


Słońce, słońce a czy oby na pewno wiemy jak się przed nim chronić? Dawniej zależało mi na tym, żeby być opaloną. Pamiętam nawet, że jedne lato przechodziłam w długich spodniach bo wstydziłam się pokazywać swoich bladych nóg. Z czasem to myślenie się zmieniło i teraz nie wstydzę się odkrywać ciało. Zaakceptowałam to, że mam taką karnację, a opalanie nie jest zdrowe dla skóry. Lubię wygrzewać się na słońcu, ale zawsze stosuję wysokie filtry. Po wakacjach moja skóra jest jedynie muśnięta słońcem. 

Na słońcu można przebywać ale z umiarem i właściwie się zabezpieczając. Pewnie nie raz każdy z nas przesadził ze słońcem, co się kończyło różnie - bólem głowy, dreszczami czy poparzeniami.


Każdy z nas może przyłączyć się do akcji Opalaj się bezpieczniej. Wystarczy tylko kupić modną kauczukową bransoletkę, która uratuje życie. Bransoletka jest dostępna w czterech kolorach. Można kupić ją w salonie Ani Kruk lub na http://aniakruk.pl/. Dochody ze sprzedaży bransoletek zostaną przekazane Fundacji Tam i z powrotem, której celem statutowym jest wspieranie Centrum Onkologii-Instytutu Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie. Zebranie środki fundacja przeznaczy na upowszechnianie wiedzy i świadomości o czerniakach i nowotworach skóry oraz sposobach ich leczenia. 

Bransoletka kosztuje 39 PLN. Ja dołączyłam do akcji jakieś 1,5 tygodniu temu poprzez kupienie bransoletki. Bransoletka jest dostępna w różnych rozmiarach i kolorach. Zawieszki już się troszkę poprzecierały, no nic na to nie poradzę, jeśli pieniądze mają zostać przekazane na tak szczytny cel to przeboleje przetarte zawieszki. 


Więcej na temat bezpiecznego opalania można poczytać na stronie Cosmopolitan, gdzie możecie znaleźć odpowiedzi na popularne pytania. Odsyłam na: http://www.cosmo.pl/opalaj/pytania.php Dodatkowo partnerzy akcji organizują konkursy, szczegóły na https://www.facebook.com/DaxSun, http://www.porcjapiekna.pl/, https://www.facebook.com/ania.kruk.jewellery.


Partnerem strategicznym jest DAX SUN w związku z tym, w tym roku krem tej firmy chroni mnie przed słońcem, póki co się sprawdził :-)!



Dodatkowo od 8 lipca w nadmorskich miejscowościach możemy spotkać Melanobus DAX SUN, w którym możemy zbadać znamiona i dowiedzieć się o tym, jak chronić skórę przed promieniowaniem. Ja osobiście zamierzam w tym roku wybrać się do dermatologa na przegląd swoich znamion. Mam dużo pieprzyków i co parę lat chcę żeby obejrzał je specjalista.


Powróćmy jeszcze do bransoletek, a właściwie do tego jak wyglądają i kto przyłączył się do akcji Opalaj się bezpiecznie.

Wybrałam bransoletkę w kolorze różowym i w najmniejszym rozmiarze. 



Do akcji przyłączyły się gwiazdy przedstawione poniżej. 






....no i ja...:-)



Share:  

1 komentarz:

  1. Bardzo fajna akcja, przydatna, szczególnie,że niewiele osób niestety zdaje sobie sprawę z zagrożeń opalania.. Oczywiście skóra wygląda pięknie, gdy jest opalona, jednak chyba nie warto.. Ja również uwielbiam wygrzewać się na słońcu, ale nie wyobrażam sobie pod żadnym pozorem wyjścia na słońce bez zabezpieczonej filtrem skóry (chociaż skóry twarzy!)
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    http://damskomeskipunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)