poniedziałek, 15 lipca 2013

Opalaj się bezpiecznie


Kochani wypoczywam teraz nad morzem... I nie mogłam się nie przyłączyć do akcji OPALAJ się BEZPIECZNI


W lipcowym numerze Cosmopolitan dużo o opalaniu, kosmetykach do opalania i o samej akcji!




Na znak przyłączenia się do akcji OPALAJ się BEZPIECZNIE zakupiłam bransoletkę.


Bransoletkę kupiłam w salonie Ani Kruk w CH Stary Browar za 39,00 PLN. Bransoletka, a właściwie zawieszki trochę się już poprzecierały, ale nie o to chodzi, liczy się cel akcji!

Patronatem akcji jest również DAX COSMETICS, w związku z czym w tym roku przed promieniami słońca chroni mnie balsam do opalania DAX.


Zawsze jak jadę nad morze w mojej kosmetyczce nie może zabraknąć:

Panthenol
Pianka regenerująco-łagodząca
7,99 PLN


Iwostin
Woda termalna
18,54 PLN


Woda termalna nie tylko idealnie nadaje się do schładzania ciała na plaży, ale też łagodzi objawy uczulenia na słońce.

Dużo Słońca:*!
Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)